Būriavimo mokyklos „Bangpūtys“ paslaugų marketingo komplekso tobulinimas

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Rinkodara yra vienas būtiniausių komponentų organizacijoje, nes be jos jokia organizacija negalėtų egzistuoti. Kad rinkodara veiktų tikslingai, jai yra reikalingi keli elementai. Vienas iš jų – rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimas padeda identifikuoti žmonių grupes, pagal amžių, lytį, bei kitus aspektus, kuriais remiantis yra pristatomos įvairios paslaugos ir prekės. Labai svarbu yra mokėti suskirstyti ir tikslingai nukreipti vartotojų grupes pagal poreikius, kadangi organizacija negali teikti savo paslaugų be išimčių. Įmonės įvaizdis taip pat yra labai svarbi dalis organizacijoje. Nėra organizacijų, kurios nebūtų susikūrusios savo įvaizdžio ir jo nekeistų. Tiesa, ne visada įmonės įvaizdis susiformuoja į palankią pusę organizacijai. Kiekviena įmonė stengiasi suformuoti gerą įvaizdį, kuris padėtų pritraukti naujus klientus.

Description

Marketing is one of the most essential components in an organization because without it no organization could exist. For marketing to work in a targeted way, it needs several elements. One of them is market segmentation. Market segmentation helps to identify groups of people, according to age, gender, and other aspects on the basis of which various services and goods are presented. It is very important to be able to segment and target user groups according to needs, as an organization cannot provide its services without exceptions. The image of the company is also a very important part of the organization. There are no organizations that have not developed their own image and changed it. True, the image of a company does not always take shape in favor of the organization. Every company strives to form a good image to help attract new customers.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By