Santrauka:
Rinkodara yra vienas būtiniausių komponentų organizacijoje, nes
be jos jokia organizacija negalėtų egzistuoti. Kad rinkodara veiktų tikslingai, jai yra reikalingi keli
elementai. Vienas iš jų – rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimas padeda identifikuoti žmonių
grupes, pagal amžių, lytį, bei kitus aspektus, kuriais remiantis yra pristatomos įvairios paslaugos ir
prekės. Labai svarbu yra mokėti suskirstyti ir tikslingai nukreipti vartotojų grupes pagal poreikius,
kadangi organizacija negali teikti savo paslaugų be išimčių. Įmonės įvaizdis taip pat yra labai svarbi
dalis organizacijoje. Nėra organizacijų, kurios nebūtų susikūrusios savo įvaizdžio ir jo nekeistų.
Tiesa, ne visada įmonės įvaizdis susiformuoja į palankią pusę organizacijai. Kiekviena įmonė
stengiasi suformuoti gerą įvaizdį, kuris padėtų pritraukti naujus klientus.
Description:
Marketing is one of the most essential components
in an organization because without it no organization could exist. For marketing to work in a targeted
way, it needs several elements. One of them is market segmentation. Market segmentation helps to
identify groups of people, according to age, gender, and other aspects on the basis of which various
services and goods are presented. It is very important to be able to segment and target user groups
according to needs, as an organization cannot provide its services without exceptions. The image of
the company is also a very important part of the organization. There are no organizations that have
not developed their own image and changed it. True, the image of a company does not always take
shape in favor of the organization. Every company strives to form a good image to help attract new
customers.