DSpace talpykla

Improving the Effective Organization of Conferences in the Four Star Radisson Kaunas Hotel

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ulčickaitė, Gabija
dc.date.accessioned 2022-09-19T12:21:17Z
dc.date.available 2022-09-19T12:21:17Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6790
dc.description This final work analyzes the effective organization of conferences in the 4-star "Radisson Hotel Kaunas". The first theoretical part analyzes the material presented in the scientific literature on the concept of a four-star hotel, defines the main types of conferences, the stages of conference organization, the principles of conference organization and the significance of conference organization. Factors influencing customer satisfaction are theoretically explained. The analytical part presents the results of the performed quantitative and qualitative research. The aim of the research was to find out the principles of organizing the four-star Radisson Hotel Kaunas conference center, as well as the evaluation of service quality in the conference center. In the third part, proposals for a more effectives conference organization process will be identified. en_US
dc.description.abstract Baigiamajame darbe analizuojamas konferencijų organizavimo efektyvumo tobulinimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Radisson Hotel Kaunas“. Pirmoje teorinėje dalyje analizuojama mokslinėje literatūroje pateikta medžiaga apie keturių žvaigždučių viešbučio koncepciją, apibrėžti pagrindiniai konferencijų tipai, konferencijų organizavimo etapai, konferencijų organizavimo principai ir konferencijų organizavimo reikšmė. Teoriškai paaiškinti faktoriai įtakojantys klientų pasitenkinimą. Analitinėje dalyje yra pateikiami atliktų kiekybinio ir kokybinio tyrimų rezultatai. Tyrimais buvo siekiama išsiaiškinti keturių žvaigždučių „Radisson Hotel Kaunas“ konferencijos centro organizavimo principus, bei paslaugų kokybės įvertinimą, konferencijų centre. Trečiojoje dalyje, bus įvardijami pasiūlymai efektyvesniam konferencijų organizavimo procesui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Hotel, effective organization, conferences en_US
dc.title Improving the Effective Organization of Conferences in the Four Star Radisson Kaunas Hotel en_US
dc.title.alternative Konferencijų organizavimo efektyvumo tobulinimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Radisson Hotel Kaunas” en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra