Improving the Effective Organization of Conferences in the Four Star Radisson Kaunas Hotel

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Baigiamajame darbe analizuojamas konferencijų organizavimo efektyvumo tobulinimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Radisson Hotel Kaunas“. Pirmoje teorinėje dalyje analizuojama mokslinėje literatūroje pateikta medžiaga apie keturių žvaigždučių viešbučio koncepciją, apibrėžti pagrindiniai konferencijų tipai, konferencijų organizavimo etapai, konferencijų organizavimo principai ir konferencijų organizavimo reikšmė. Teoriškai paaiškinti faktoriai įtakojantys klientų pasitenkinimą. Analitinėje dalyje yra pateikiami atliktų kiekybinio ir kokybinio tyrimų rezultatai. Tyrimais buvo siekiama išsiaiškinti keturių žvaigždučių „Radisson Hotel Kaunas“ konferencijos centro organizavimo principus, bei paslaugų kokybės įvertinimą, konferencijų centre. Trečiojoje dalyje, bus įvardijami pasiūlymai efektyvesniam konferencijų organizavimo procesui.

Description

This final work analyzes the effective organization of conferences in the 4-star "Radisson Hotel Kaunas". The first theoretical part analyzes the material presented in the scientific literature on the concept of a four-star hotel, defines the main types of conferences, the stages of conference organization, the principles of conference organization and the significance of conference organization. Factors influencing customer satisfaction are theoretically explained. The analytical part presents the results of the performed quantitative and qualitative research. The aim of the research was to find out the principles of organizing the four-star Radisson Hotel Kaunas conference center, as well as the evaluation of service quality in the conference center. In the third part, proposals for a more effectives conference organization process will be identified.

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By