Santrauka:
Baigiamajame darbe analizuojamas konferencijų organizavimo efektyvumo
tobulinimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Radisson Hotel Kaunas“. Pirmoje teorinėje dalyje analizuojama mokslinėje literatūroje
pateikta medžiaga apie keturių žvaigždučių viešbučio koncepciją, apibrėžti pagrindiniai konferencijų
tipai, konferencijų organizavimo etapai, konferencijų organizavimo principai ir konferencijų
organizavimo reikšmė. Teoriškai paaiškinti faktoriai įtakojantys klientų pasitenkinimą. Analitinėje
dalyje yra pateikiami atliktų kiekybinio ir kokybinio tyrimų rezultatai. Tyrimais buvo siekiama
išsiaiškinti keturių žvaigždučių „Radisson Hotel Kaunas“ konferencijos centro organizavimo
principus, bei paslaugų kokybės įvertinimą, konferencijų centre. Trečiojoje dalyje, bus įvardijami
pasiūlymai efektyvesniam konferencijų organizavimo procesui.
Description:
This final work analyzes the effective organization of conferences in the 4-star
"Radisson Hotel Kaunas". The first theoretical part analyzes the material presented in the scientific
literature on the concept of a four-star hotel, defines the main types of conferences, the stages of
conference organization, the principles of conference organization and the significance of conference
organization. Factors influencing customer satisfaction are theoretically explained. The analytical
part presents the results of the performed quantitative and qualitative research. The aim of the research
was to find out the principles of organizing the four-star Radisson Hotel Kaunas conference center,
as well as the evaluation of service quality in the conference center. In the third part, proposals for a
more effectives conference organization process will be identified.