DSpace talpykla

UAB „Sportland LT“ marketingo komunikacijų tobulinimas Y kartos vartotojų segmente

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Karmelavičiūtė, Deimantė
dc.date.accessioned 2022-09-15T10:18:04Z
dc.date.available 2022-09-15T10:18:04Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6657
dc.description The theoretical part discusses the concept, process, and tools of marketing communication. Market segmentation based on generational theory is also distinguished in this part. The analytical part analyses the external and marketing activities of UAB “Sportland LT” and distinguishes the results of the empirical research carried out, thanks to which solutions for improving marketing communication in the Y segment of UAB Sportland LT are presented. The project part presents reasonable proposals for the improvement of the organization's marketing communication with generation Y and provides a financial justification. The main problem of the professional BA thesis - UAB “Sportland LT" most of the marketing communication actions are directed to the youth segment. UAB “Sportland LT“ uses less marketing communication tools to reach the Y generation consumer segment. The generation Y are an important cohort in market, because of their purchasing power and the power of social media interaction (Burnasheva, GuSuh ir Villalobos-Moron, 2019). The main problem of the professional BA thesis can be formulated with the question: What marketing communication tools to use to reach the Generation Y consumer segment? The aim of the (professional BA thesis) - after analyzing the scientific literature and performing the analysis of UAB “Sportland LT” marketing communication and external environment activities, to offer UAB “Sportland LT” marketing communication improvement solutions in the Y generation consumers segment. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama marketingo komunikacijos samprata, procesas ir priemonės. Taip pat išskiriamas rinkos segmentavimas remiantis kartų teorija. Analitinėje dalyje analizuojama UAB „Sportland LT“ išorinė aplinka ir marketingo veikla bei išskiriami atlikto empirinio tyrimo rezultatai, kurių dėka pateikiami UAB „Sportland LT“ marketingo komunikacijos tobulinimo Y segmente sprendimai. Projektinėje dalyje pateikiami pagrįsti pasiūlymai organizacijos marketingo komunikacijos su Y karta tobulinimui ir pateikiamas finansinis pagrindimas. Darbo problema: UAB „Sportland LT“ didžioji dalis marketingo komunikacijos veiksmų yra nukreipti į jaunesnį segmentą. UAB „Sportland LT“ naudoja pakankamai mažai komunikacijos priemonių norint pasiekti Y kartos segmento vartotojus. Būtent Y karta yra svarbi vartotojų grupė dėl savo perkamosios galios ir sąveikos socialiniuose tinkluose (Burnasheva, GuSuh ir VillalobosMoron, 2019). Dėl šios priežasties, kyla klausimas - kokias marketingo komunikacijos priemones naudoti norint pasiekti Y kartos vartotojų segmentą? Darbo tikslas – išanalizavus mokslinę literatūra, atlikus UAB „Sportland LT“ marketingo komunikacijos ir išorinės aplinkos veiklos analizę, pasiūlyti UAB „Sportland LT“ marketingo komunikacijos tobulinimo sprendimus Y kartos vartotojų segmente. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingas, komunikacija, tobulinimas, Y karta, vartotojų segmentas. en_US
dc.title UAB „Sportland LT“ marketingo komunikacijų tobulinimas Y kartos vartotojų segmente en_US
dc.title.alternative Improvement of Sportland LT, UAB Marketing Communications in the Y Generation Consumer Segment en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra