dc.contributor.author |
Karmelavičiūtė, Deimantė |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-15T10:18:04Z |
|
dc.date.available |
2022-09-15T10:18:04Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6657 |
|
dc.description |
The
theoretical part discusses the concept, process, and tools of marketing communication. Market
segmentation based on generational theory is also distinguished in this part. The analytical part
analyses the external and marketing activities of UAB “Sportland LT” and distinguishes the results
of the empirical research carried out, thanks to which solutions for improving marketing
communication in the Y segment of UAB Sportland LT are presented. The project part presents
reasonable proposals for the improvement of the organization's marketing communication with
generation Y and provides a financial justification. The main problem of the professional BA thesis - UAB “Sportland LT" most of the
marketing communication actions are directed to the youth segment. UAB “Sportland LT“ uses less
marketing communication tools to reach the Y generation consumer segment. The generation Y are
an important cohort in market, because of their purchasing power and the power of social media
interaction (Burnasheva, GuSuh ir Villalobos-Moron, 2019). The main problem of the professional
BA thesis can be formulated with the question: What marketing communication tools to use to
reach the Generation Y consumer segment?
The aim of the (professional BA thesis) - after analyzing the scientific literature and
performing the analysis of UAB “Sportland LT” marketing communication and external
environment activities, to offer UAB “Sportland LT” marketing communication improvement
solutions in the Y generation consumers segment. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje
analizuojama marketingo komunikacijos samprata, procesas ir priemonės. Taip pat išskiriamas
rinkos segmentavimas remiantis kartų teorija. Analitinėje dalyje analizuojama UAB „Sportland LT“
išorinė aplinka ir marketingo veikla bei išskiriami atlikto empirinio tyrimo rezultatai, kurių dėka
pateikiami UAB „Sportland LT“ marketingo komunikacijos tobulinimo Y segmente sprendimai.
Projektinėje dalyje pateikiami pagrįsti pasiūlymai organizacijos marketingo komunikacijos su Y
karta tobulinimui ir pateikiamas finansinis pagrindimas. Darbo problema: UAB „Sportland LT“ didžioji dalis marketingo komunikacijos veiksmų
yra nukreipti į jaunesnį segmentą. UAB „Sportland LT“ naudoja pakankamai mažai komunikacijos
priemonių norint pasiekti Y kartos segmento vartotojus. Būtent Y karta yra svarbi vartotojų grupė
dėl savo perkamosios galios ir sąveikos socialiniuose tinkluose (Burnasheva, GuSuh ir VillalobosMoron, 2019). Dėl šios priežasties, kyla klausimas - kokias marketingo komunikacijos priemones
naudoti norint pasiekti Y kartos vartotojų segmentą?
Darbo tikslas – išanalizavus mokslinę literatūra, atlikus UAB „Sportland LT“ marketingo
komunikacijos ir išorinės aplinkos veiklos analizę, pasiūlyti UAB „Sportland LT“ marketingo
komunikacijos tobulinimo sprendimus Y kartos vartotojų segmente. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Marketingas, komunikacija, tobulinimas, Y karta, vartotojų segmentas. |
en_US |
dc.title |
UAB „Sportland LT“ marketingo komunikacijų tobulinimas Y kartos vartotojų segmente |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of Sportland LT, UAB Marketing Communications in the Y Generation Consumer Segment |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |