DSpace talpykla

Dailės raiška – ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų sprendimo būdas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Tubelytė, Birutė
dc.date.accessioned 2022-09-13T08:07:28Z
dc.date.available 2022-09-13T08:07:28Z
dc.date.issued 2022-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6589
dc.description Revelance of the Topic. "Every child has the right to live in a safe and healthy environment, free from abuse and violence, where all his or her needs are met. However, society still holds the view that a child's well-being is determined by the food and clothing he or she eats and not by a safe and healthy environment where the child's emotional needs are also met" (Šerkšnienė and Petraitis, 2008, p. 5). S. Ignatavičienė and R. Žukauskienė (1999) identify factors that influence behavioural disorders in children, such as parental criminal behaviour, conflicts, divorce, domestic deprivation and psychological problems. In unstable, stressful families, when a child's impulsivity is manifested, communication between children and parents is disrupted. "Research in other countries shows that children living in various types of care institutions, especially if they are admitted at an early age and spend several years there, develop a number of emotional and behavioural problems" (Žukauskienė and Leiputė, 2002, p. 108). When a person is facing difficulties, challenges, anxiety or sad thoughts, it is recommended to take a white sheet of paper and start drawing or painting, to try to say what you have never been able to say out loud. The research problem - what is the impact of artistic expression on problem solving in pre-school children? Research object - is artistic expression as a way of solving children's problems. Research aim - to reveal the impact of artistic expression on problem solving in preschool children. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas ir problema. „Kiekvienas vaikas turi teisę gyventi saugioje ir sveikoje aplinkoje, kurioje nėra prievartos, smurto ir kurioje yra tenkinami visi jo poreikiai. Tačiau visuomenėje dar gajos nuostatos, kad vaiko gerovę lemia pavalgymas ir aprengimas, o ne saugi ir sveika aplinka, kurioje patenkinami ir emociniai vaiko poreikiai“ (Šerkšnienė ir Petraitis, 2008, p. 5). S. Ignatavičienė ir R. Žukauskienė (1999) išskiria veiksnius, įtakojančius vaikų elgesio sutrikimus, tai tėvų kriminalinis elgesys, konfliktai, skyrybos, nepriteklius buityje, psichologinės problemos. Nestabiliose, stresą patiriančiose šeimose, pasireiškus tokiai vaiko savybei kaip impulsyvumas, sutrinka vaikų ir tėvų bendravimas. „ Kitose šalyse atlikti tyrimai rodo, jog vaikams, gyvenantiems įvairaus pobūdžio globos institucijose, ypač jeigu jie anksti į jas patenka ir praleidžia juose keletą metų, susidaro nemažai emocinių ir elgesio problemų“ (Žukauskienė ir Leiputė, 2002, p. 108). Kai žmogus susiduria su sunkumais, įvairiais išbandymais, apninka nerimas ar liūdnos mintys, rekomenduojama paimti baltą popieriaus lapą ir pradėti piešti ar tapyti, pabandyti pasakyti tai, ko niekada nesugebėjo pasakyti balsu. Tyrimo problema - koks dailės raiškos poveikis ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų sprendime? Tyrimo objektas - dailės raiška - vaikų problemų sprendimo būdas. Tyrimo tikslas - atskleisti dailės raiškos poveikį ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų sprendime. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject dailės raiška, problemų sprendimas en_US
dc.title Dailės raiška – ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų sprendimo būdas en_US
dc.title.alternative Art expression - a way to solve the problems of preschool children en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra