dc.contributor.author |
Pūrė, Jurgita |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-13T07:35:34Z |
|
dc.date.available |
2022-09-13T07:35:34Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6585 |
|
dc.description |
Identification of the problem/relevance of the research. The number of children diagnosed with activity and attention deficit disorder is constantly increasing. Lack of attention, overactivity, and impulsivity, difficulties in controlling behavior – such specific behavior of children requires the appropriate adaptation of the educational environment. However, there is a growing scarcity of information and research on how this should be implemented. Problematic question arise – do pedagogues have enough knowledge and opportunities to create a suitable educational environment for these children? What kind of challenges do they face in doing so?
The aim of the paper: is to analyze the opportunities and challenges of adapting the environment of groups for children with activity and attention deficit disorder.
The subject of the paper: adaptation of the environment of groups of pre-school education institutions for children with activity and attention deficit disorder. |
en_US |
dc.description.abstract |
Temos aktualumas ir problema. Vaikų, turinčių aktyvumo ir dėmesio sutrikimų, skaičius nuolat auga. Nedėmesingumas, per didelis aktyvumas bei impulsyvumas, elgesio kontroliavimo sunkumai – toks specifinis elgesys reikalauja atitinkamo ugdomosios aplinkos pritaikymo. Tačiau pasigendama daugiau informacijos, tyrimų, kaip tai turėtų būti įgyvendinama. Grupių aplinkai skiriamas per mažas dėmesys. Taigi, kyla probleminiai klausimai – ar pedagogai turi pakankamai žinių ir galimybių sukurti šiems vaikams tinkamą ugdomąją aplinką?
Tyrimo tikslas – atskleisti ikimokyklinio ugdymo įstaigų grupių aplinkos pritaikymo vaikams, turintiems aktyvumo ir dėmesio sutrikimų, galimybes ir iššūkius.
Tyrimo objektas – ikimokyklinio ugdymo įstaigų grupių aplinkos pritaikomumas vaikams, turintiems aktyvumo ir dėmesio sutrikimų. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
aktyvumo ir dėmesio sutrikimai, ugdymo aplinka, pritaikymas |
en_US |
dc.title |
Ikimokyklinio ugdymo grupės aplinkos pritaikymas vaikams, turintiems aktyvumo ir dėmesio sutrikimų |
en_US |
dc.title.alternative |
Adaptation of Pre-School Group Environment for Children with Activity and Attention Disorders |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |