DSpace talpykla

Ikimokyklinio ugdymo grupės aplinkos pritaikymas vaikams, turintiems aktyvumo ir dėmesio sutrikimų

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Pūrė, Jurgita
dc.date.accessioned 2022-09-13T07:35:34Z
dc.date.available 2022-09-13T07:35:34Z
dc.date.issued 2022-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6585
dc.description Identification of the problem/relevance of the research. The number of children diagnosed with activity and attention deficit disorder is constantly increasing. Lack of attention, overactivity, and impulsivity, difficulties in controlling behavior – such specific behavior of children requires the appropriate adaptation of the educational environment. However, there is a growing scarcity of information and research on how this should be implemented. Problematic question arise – do pedagogues have enough knowledge and opportunities to create a suitable educational environment for these children? What kind of challenges do they face in doing so? The aim of the paper: is to analyze the opportunities and challenges of adapting the environment of groups for children with activity and attention deficit disorder. The subject of the paper: adaptation of the environment of groups of pre-school education institutions for children with activity and attention deficit disorder. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas ir problema. Vaikų, turinčių aktyvumo ir dėmesio sutrikimų, skaičius nuolat auga. Nedėmesingumas, per didelis aktyvumas bei impulsyvumas, elgesio kontroliavimo sunkumai – toks specifinis elgesys reikalauja atitinkamo ugdomosios aplinkos pritaikymo. Tačiau pasigendama daugiau informacijos, tyrimų, kaip tai turėtų būti įgyvendinama. Grupių aplinkai skiriamas per mažas dėmesys. Taigi, kyla probleminiai klausimai – ar pedagogai turi pakankamai žinių ir galimybių sukurti šiems vaikams tinkamą ugdomąją aplinką? Tyrimo tikslas – atskleisti ikimokyklinio ugdymo įstaigų grupių aplinkos pritaikymo vaikams, turintiems aktyvumo ir dėmesio sutrikimų, galimybes ir iššūkius. Tyrimo objektas – ikimokyklinio ugdymo įstaigų grupių aplinkos pritaikomumas vaikams, turintiems aktyvumo ir dėmesio sutrikimų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject aktyvumo ir dėmesio sutrikimai, ugdymo aplinka, pritaikymas en_US
dc.title Ikimokyklinio ugdymo grupės aplinkos pritaikymas vaikams, turintiems aktyvumo ir dėmesio sutrikimų en_US
dc.title.alternative Adaptation of Pre-School Group Environment for Children with Activity and Attention Disorders en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra