DSpace talpykla

Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas/-is taikant naratyvinį žaidimą

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Laukienė, Evelina
dc.date.accessioned 2022-09-12T12:57:54Z
dc.date.available 2022-09-12T12:57:54Z
dc.date.issued 2022-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6576
dc.description Development of children's creativity through narrative play is a few studied subject. A new research would help to know better how useful this method is, what methods do preschool educators choose to promote children's creativity and how many narrative methods are already known. The aim of the study is to find out the ways to stimulate creativity for preschool children through narrative play. en_US
dc.description.abstract Vaikų kūrybiškumo ugdymas taikant naratyvinį žaidimą yra mažai tyrinėtas dalykas. Taigi nauji tyrimai padėtų pažinti kuo naudingas šis metodas, kokius ikimokyklinio ugdymo pedagogai skatinimo būdus renkasi ugdydami vaikų kūrybiškumą, kiek jau žinomas naratyvinis žaidimo metodas bei jo skatinimo būdai. Taigi, tikslas – išsiaiškinti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo skatinimo būdus taikant naratyvinį žaidimą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject naratyvinis žaidimas, kūrybiškumas en_US
dc.title Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas/-is taikant naratyvinį žaidimą en_US
dc.title.alternative Creativity Education of Preschool Children by Applying Narrative Play en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra