DSpace talpykla

Kūrybiškumo ugdymo(si) galimybės ikimokykliniame amžiuje taikant dailės veiklas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Fedoravičienė, Julija
dc.date.accessioned 2022-09-12T10:23:35Z
dc.date.available 2022-09-12T10:23:35Z
dc.date.issued 2022-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6558
dc.description Identification of the problem/relevance of the research. Preschool age is a favorable period for the development of creativity, because in this age children are extremely curious, they have a great desire to get to know the world around them. Information technology and consumer culture limit the creativity of preschool children. Therefore, it is important to develop the creativity of preschool children. Art is one of the most effective ways to nurture the creativity of preschool children. This work analyzes the possibilities of using art activities to develop the creativity of preschool children. The topic is relevant to educators and parents of children. The research problem is what is the significance of art activities for the development of creativity of preschool children? Object of the research - is the significance of art activities for the development of creativity of preschool children? The aim of the paper is to reveal the possibilities of creativity education in preschool age, using art activities. en_US
dc.description.abstract Tyrimo aktualumas. Ikimokyklinis amžius yra palankus laikotarpis kūrybiškumo ugdymui, nes šiame amžiuje vaikai yra itin smalsūs, jie turi didelį norą pažinti juos supantį pasaulį. Informacinės technologijos ir vartotojiška kultūra riboja ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą. Todėl yra aktualu ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą. Dailė yra vienas efektyviausių būdų ugdyti ikimokyklinio amžius vaikų kūrybiškumą. Šiame darbe analizuojamos dailės veiklų naudojimo galimybės ugdant ikimokyklinio amžius vaikų kūrybiškumą. Tema aktuali pedagogams ir vaikų tėvams. Tyrimo problema – kokia dailės veiklų reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymui? Tyrimo objektas – dailės veiklų reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymui(si). Tyrimo tikslas – atskleisti kūrybiškumo ugdymo galimybes ikimokykliniame amžiuje, naudojant dailės veiklas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject kūrybiškumo ugdymas, dailės veiklos en_US
dc.title Kūrybiškumo ugdymo(si) galimybės ikimokykliniame amžiuje taikant dailės veiklas en_US
dc.title.alternative Opportunities for Creativity Education in Preschool Age, Using Art Activities en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra