Santrauka:
Tyrimo aktualumas. Ikimokyklinis amžius yra palankus laikotarpis kūrybiškumo ugdymui, nes šiame amžiuje vaikai yra itin smalsūs, jie turi didelį norą pažinti juos supantį pasaulį. Informacinės technologijos ir vartotojiška kultūra riboja ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą. Todėl yra aktualu ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą. Dailė yra vienas efektyviausių būdų ugdyti ikimokyklinio amžius vaikų kūrybiškumą. Šiame darbe analizuojamos dailės veiklų naudojimo galimybės ugdant ikimokyklinio amžius vaikų kūrybiškumą. Tema aktuali pedagogams ir vaikų tėvams.
Tyrimo problema – kokia dailės veiklų reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymui?
Tyrimo objektas – dailės veiklų reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymui(si).
Tyrimo tikslas – atskleisti kūrybiškumo ugdymo galimybes ikimokykliniame amžiuje, naudojant dailės veiklas.
Description:
Identification of the problem/relevance of the research. Preschool age is a favorable period for the development of creativity, because in this age children are extremely curious, they have a great desire to get to know the world around them. Information technology and consumer culture limit the creativity of preschool children. Therefore, it is important to develop the creativity of preschool children. Art is one of the most effective ways to nurture the creativity of preschool children. This work analyzes the possibilities of using art activities to develop the creativity of preschool children. The topic is relevant to educators and parents of children. The research problem is what is the significance of art activities for the development of creativity of preschool children? Object of the research - is the significance of art activities for the development of creativity of preschool children?
The aim of the paper is to reveal the possibilities of creativity education in preschool age, using art activities.