DSpace talpykla

Examining the Development of Vilnius Virtual Image as a Tool to Attract Tourists

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Spūdytė, Paulina
dc.date.accessioned 2022-09-09T10:18:04Z
dc.date.available 2022-09-09T10:18:04Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6512
dc.description „Atviri kurti kartu “, tai naujausias Lietuvos turizmo reklaminės kampanijos šūkis, kuris parodo svarbiausias vertybes: atvirumą, darnų bendradarbiavimą ir veržlumą. Lietuvoje turistai gali ne tik sužinoti turiningą jos istoriją, tačiau ir pabėgti nuo miesto garsų apsilankant naturalioje ir išskirtinėje šalies gamtoje. Lietuvai puiki proga save iškelti reklaminėje turizmo kompanijoje, kaip šalį kurioje kiekvienas gali surasti ar iš naujo atrasti save - susipažįstant su kultūra. Viduramžių arhitektūros gausa didžiuosiuose miestuose gali stipriai padėti turizmo vystymuisi šalyje. Daug miškų ar vietų gamtos apsupstyje leis įkvėpti žmogui šviežio oro ir pabėgti nuo kasdieninio gyvenimo rūpesčių. Maistas čia ne tik kad pasotins, ar suteiks puikaus skonio pojutį, bet ir leis pasigrožėti vien žiūrint į jį. Puikus to pavyzdys yra - šaltibarščiai. Internetas šiuolaikiniame pasaulyje naudojamas kiekvieną dieną, norint sužinoti pasaulio žinias, susisiekti su draugais, šeima, pažiūrėti įvairiausio pobūdžio klipų ar pažaisti žaidimų. Asmuo gali iškart sužinoti kas vyksta kitame pasaulio gale, užtenka tik paieškoti informacijos naudojamuose prietaisuose. Bendravimas su žmonėmis užsienyje niekad nebuvo greitesnis ir patogesnis. Internetas taip pat suteikia galimybę virtualiam turizmui, kuris turėtų būti plečiamas šalies įmonių norint pritraukti užsieniečių ar pačių lietuvių apsilankyti Lietuvos vietose, prieš keliaujant ten. en_US
dc.description.abstract “Open for co-creation” is the latest slogan of Lithuanian tourism, which includes the values of honesty, sustainable cooperation, and swiftness. In Lithuania, tourists can not only get to know the rich history of the country but also escape from the noise of cities by visiting the natural and exceptional nature of the state. There is a great opportunity to promote Lithuania as a country where everyone can create and rediscover themselves here by re-exploring and getting to know the culture. The variety of medieval architecture in major cities helps to develop tourism much better. Many forests and other places of interest in nature allow a person to breathe fresh air and escape from everyday life. Foods that will be not only a feast for your belly, and taste receptors but also for the eyes, for example, the only one such delicious pink soup in the world (cold beetroot soup). Internet is being used every day to read about the news of the world, connect with friends, family, watch videos, or play games. A person can instantly know what is going on the other side of the world, just by searching it on a device. Communicating with people abroad has never been faster and easier. The Internet also let the opportunity for virtual tourism, which should be developed by businesses to attract foreign and local tourists to visit our country before coming here themselves. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Tourists, virtual image, development en_US
dc.title Examining the Development of Vilnius Virtual Image as a Tool to Attract Tourists en_US
dc.title.alternative Vilniaus miesto virtualaus įvaizdžio kūrimas kaip įrankis pritraukti turistus en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra