DSpace talpykla

Muziejų virtualių turų Kauno mieste paklausos ir pasiūlos suderinamumo gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Lankaitė, Emilija
dc.date.accessioned 2022-09-08T08:49:15Z
dc.date.available 2022-09-08T08:49:15Z
dc.date.issued 2022-06-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6479
dc.description Technology and the virtual market are advancing faster than expected, especially in the face of a pandemic. Cultures As the world strives to survive, virtual museum tours are becoming increasingly popular, and as the pandemic subsides, virtual tours demand remains high. According to Marget (2021), this is an important achievement and an important event for further development experience in the museum for uniqueness. Virtual tours of museums are not only understood differently by everyone, but also adapting to everyone’s needs. It can be a footage, a retelling of sound. Or just photos collage. However, this is what attracts individuals to visit virtual tours. This article analyzes museums demand and supply for virtual tours. In order to define the concept of museum virtual tours, their types and types, and tourist segments, analyzing literature and scientific sources. Also analyze the demand and supply of museum virtual tours. en_US
dc.description.abstract Technologijos ir virtualus į pasaulio rinką žengia sparčiau nei tikėta, o ypač užklupus pandemijai. Kultūros pasauliui stengiantis išlikti, virtualūs muziejų turai, tampa vis populiaresni, o ir pandemijai slūgstant, virtualių turų paklausa išlieka aukšta. Kaip teigia Margetis (2021), tai svarbus pasiekimas ir yra svarbus įvykis tolesnei besivystančiai patirčiai muziejuje, siekiant unikalumo. Muziejų virtualūs turai, ne tik kiekvieno suprantami skirtingai, tačiau ir prisitaikantys prie kiekvieno poreikių. Tai gali būti filmuota medžiaga, atpasakojimas garsu. Ar tiesiog nuotraukų koliažas. Tačiau būtent tai ir traukia asmenis apsilankyti virtualiuose turuose. Šiame straipsnyje analizuojama muziejų virtualių turų paklausa ir pasiūla. Siekant apibrėžti muziejų virtualių turų sąvoką, jų tipus ir rūšis bei turistų segmentus, analizuojant literatūros ir mokslinius šaltinius. Taip pat išanalizuoti muziejų virtualių turų paklausą ir pasiūlą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject virtualus turas, muziejaus virtualus turas, „VR“ virtuali realybė en_US
dc.title Muziejų virtualių turų Kauno mieste paklausos ir pasiūlos suderinamumo gerinimas en_US
dc.title.alternative Improving the Compatibility of Supply and Demand of Virtual Museum Tours in Kaunas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra