Santrauka:
Technologijos ir virtualus į pasaulio rinką žengia sparčiau nei tikėta,
o ypač užklupus pandemijai. Kultūros pasauliui stengiantis išlikti,
virtualūs muziejų turai, tampa vis populiaresni, o ir pandemijai
slūgstant, virtualių turų paklausa išlieka aukšta. Kaip teigia Margetis
(2021), tai svarbus pasiekimas ir yra svarbus įvykis tolesnei
besivystančiai patirčiai muziejuje, siekiant unikalumo. Muziejų
virtualūs turai, ne tik kiekvieno suprantami skirtingai, tačiau ir
prisitaikantys prie kiekvieno poreikių. Tai gali būti filmuota
medžiaga, atpasakojimas garsu. Ar tiesiog nuotraukų koliažas. Tačiau
būtent tai ir traukia asmenis apsilankyti virtualiuose turuose. Šiame
straipsnyje analizuojama muziejų virtualių turų paklausa ir pasiūla.
Siekant apibrėžti muziejų virtualių turų sąvoką, jų tipus ir rūšis bei
turistų segmentus, analizuojant literatūros ir mokslinius šaltinius.
Taip pat išanalizuoti muziejų virtualių turų paklausą ir pasiūlą.
Description:
Technology and the virtual market are advancing faster than
expected, especially in the face of a pandemic. Cultures As the world
strives to survive, virtual museum tours are becoming increasingly
popular, and as the pandemic subsides, virtual tours demand remains
high. According to Marget (2021), this is an important achievement
and an important event for further development experience in the
museum for uniqueness. Virtual tours of museums are not only
understood differently by everyone, but also adapting to everyone’s
needs. It can be a footage, a retelling of sound. Or just photos collage.
However, this is what attracts individuals to visit virtual tours. This
article analyzes museums demand and supply for virtual tours. In
order to define the concept of museum virtual tours, their types and
types, and tourist segments, analyzing literature and scientific
sources. Also analyze the demand and supply of museum virtual
tours.