DSpace talpykla

Klientų lojalumo skatinimo galimybės UAB ,,SDG“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kmitaitė, Oksana
dc.date.accessioned 2022-09-07T11:15:13Z
dc.date.available 2022-09-07T11:15:13Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6449
dc.description The first part of the work reviews customer loyalty defined and its importance, ways to encourage loyalty, tools and features of loyalty of legal entities. In the second part of the work, the characteristics of SDG, UAB are presented, research methods are indicated, and the analysis of documents, surveys and the interview is carried out. The third part of the work presents suggestions for promoting customer loyalty in SDG, UAB. en_US
dc.description.abstract Pirmoje darbo dalyje buvo analizuojama moksliniuose šaltiniuose pateikiama klientų lojalumo samprata bei jo svarba, lojalumo skatinimo būdai, priemonės ir juridinių asmenų lojalumo ypatybės. Antroje darbo dalyje buvo pateikiama UAB „SDG“ charakteristika, naudojami tyrimo metodai ir atliekama dokumentų bei apklausos analizė ir interviu. Trečioje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai UAB „SDG“ klientų lojalumui skatinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientai, lojalumas, skatinimas, galimybės, organizacija. en_US
dc.title Klientų lojalumo skatinimo galimybės UAB ,,SDG“ en_US
dc.title.alternative Opportunities to Encourage Customer Loyalty in SDG, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra