DSpace talpykla

Ryšių su klientais valdymo skaitmenizavimo galimybės UAB „Tesera“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Savulytė, Joana
dc.date.accessioned 2022-09-05T12:33:40Z
dc.date.available 2022-09-05T12:33:40Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6346
dc.description The theoretical part of the thesis discusses the concept of digitalisation, artificial intelligence, CRM systems and communication tools and their benefits for companies. The analytical part identifies TESERA, UAB, communication with its customers, general operational situation, and the results of a survey. The project part proposes the recommendations for the organisation. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama skaitmenizacijos, dirbtinio intelekto, CRM sistemų ir komunikacijos priemonių samprata ir nauda įmonėms. Analitinėje dalyje yra identifikuojama įmonės UAB „Tesera“ komunikacijos su klientais situacija, bendra veiklos situacija, pateikiami tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje teikiamos rekomendacijos organizacijai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Ryšiai, klientai, skaitmenizavimas, valdymas, galimybės. en_US
dc.title Ryšių su klientais valdymo skaitmenizavimo galimybės UAB „Tesera“ en_US
dc.title.alternative Opportunities of Digitalising Customer Relations Management in TESERA, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra