DSpace talpykla

Prekės ženklo „G-Energy“ žinomumo didinimas skaitmeninio marketingo priemonėmis Lietuvoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaičekauskaitė, Jacinta
dc.date.accessioned 2022-08-29T09:44:38Z
dc.date.available 2022-08-29T09:44:38Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6158
dc.description In the theoretical part the theoretical aspects and concepts of brand awareness are analysed, as well as the tools, factors and process of brand awareness. The analytical part of the work presents the characteristics of the “G-Energy” brand. The available information is 5 also analysed, and an empirical study is conducted, the data of which are systematized and analysed. In the project part, suggestions and solutions for increasing brand awareness are presented. The main problem of the professional BA thesis – energy drinks brand “G-Energy” launched the first rebranding steps in 2021 in order to update the brand and make it innovative in order to attract the attention of young consumers. The progress of rebranding is relatively slow, and new competitors enter the market every year. The Lithuanian market is relatively small, and the competitiveness in the energy drinks market is particularly high, as the market is dominated by international brands with large marketing budgets, which makes it difficult for lesser-known brands to increase brand awareness and establish themselves in the market. What digital marketing tools would help to increase “G-Energy” brand awareness? The aim of the professional BA thesis - to provide “G-Energy” brand awareness solutions through digital marketing tools. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje yra analizuojama prekės ženklo žinomumo didinimo teoriniai aspektai ir samprata, taip pat prekės ženklo žinomumo didinimo priemonės, veiksniai ir procesas. Analitinėje darbo dalyje pateikiama prekės ženklo „G-Energy“ charakteristika. Taip pat analizuojama turima informacija, atliekamas empirinis tyrimas, kurio duomenys yra susisteminti ir analizuojami. Projektinėje, darbo dalyje pateikiami pasiūlymai ir sprendimai prekės ženklo žinomumo didinimui. Darbo problema – energinių gėrimų prekės ženklas „G-Energy“ 2021 metais pradėjo pirmuosius prekės ženklo pokyčius, siekiant prekės ženklą atnaujinti, jį paversti naujovišku patraukti jaunų vartotojų dėmesį. Prekės ženklo pokyčių progresas palyginus yra labai lėtas, o į rinką kiekvienais metais įžengia nauji konkurentai. Lietuvos rinka palyginus yra nedidelė, o konkurencingumas energinių gėrimų rinkoje yra ypatingai didelis, nes rinkoje vyrauja tarptautiniai prekės ženklai su dideliais marketingo biudžetais, todėl mažiau žinomiems prekės ženklams yra sudėtinga didinti žinomumą ir įsitvirtinti rinkoje. Kokių skaitmeninio marketingo priemonių taikymas padėtų padidinti prekės ženklo „G-Energy“ žinomumą? Darbo tikslas – pateikti prekės ženklo „G-Energy“ žinomumo didinimo sprendimus, pasitelkiant skaitmeninio marketingo priemones. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, žinomumo didinimas, skaitmeninis marketingas, priemonės. en_US
dc.title Prekės ženklo „G-Energy“ žinomumo didinimas skaitmeninio marketingo priemonėmis Lietuvoje en_US
dc.title.alternative Increasing Awareness of the G-Energy Brand in Lithuania by Using Digital Marketing Tools en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra