Santrauka:
Teorinėje dalyje yra analizuojama prekės ženklo žinomumo didinimo
teoriniai aspektai ir samprata, taip pat prekės ženklo žinomumo didinimo priemonės, veiksniai ir
procesas. Analitinėje darbo dalyje pateikiama prekės ženklo „G-Energy“ charakteristika. Taip pat
analizuojama turima informacija, atliekamas empirinis tyrimas, kurio duomenys yra susisteminti ir
analizuojami. Projektinėje, darbo dalyje pateikiami pasiūlymai ir sprendimai prekės ženklo
žinomumo didinimui. Darbo problema – energinių gėrimų prekės ženklas „G-Energy“ 2021 metais pradėjo
pirmuosius prekės ženklo pokyčius, siekiant prekės ženklą atnaujinti, jį paversti naujovišku patraukti
jaunų vartotojų dėmesį. Prekės ženklo pokyčių progresas palyginus yra labai lėtas, o į rinką
kiekvienais metais įžengia nauji konkurentai. Lietuvos rinka palyginus yra nedidelė, o
konkurencingumas energinių gėrimų rinkoje yra ypatingai didelis, nes rinkoje vyrauja tarptautiniai
prekės ženklai su dideliais marketingo biudžetais, todėl mažiau žinomiems prekės ženklams yra
sudėtinga didinti žinomumą ir įsitvirtinti rinkoje. Kokių skaitmeninio marketingo priemonių taikymas
padėtų padidinti prekės ženklo „G-Energy“ žinomumą?
Darbo tikslas – pateikti prekės ženklo „G-Energy“ žinomumo didinimo sprendimus,
pasitelkiant skaitmeninio marketingo priemones.
Description:
In the theoretical part the theoretical aspects and concepts of brand
awareness are analysed, as well as the tools, factors and process of brand awareness. The analytical
part of the work presents the characteristics of the “G-Energy” brand. The available information is 5
also analysed, and an empirical study is conducted, the data of which are systematized and analysed.
In the project part, suggestions and solutions for increasing brand awareness are presented. The main problem of the professional BA thesis – energy drinks brand “G-Energy”
launched the first rebranding steps in 2021 in order to update the brand and make it innovative in
order to attract the attention of young consumers. The progress of rebranding is relatively slow, and
new competitors enter the market every year. The Lithuanian market is relatively small, and the
competitiveness in the energy drinks market is particularly high, as the market is dominated by
international brands with large marketing budgets, which makes it difficult for lesser-known brands
to increase brand awareness and establish themselves in the market. What digital marketing tools
would help to increase “G-Energy” brand awareness?
The aim of the professional BA thesis - to provide “G-Energy” brand awareness solutions
through digital marketing tools.