dc.contributor.author |
Šimkutė, Monika |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-29T09:52:23Z |
|
dc.date.available |
2022-07-29T09:52:23Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6150 |
|
dc.description |
The first chapter presents the analysis of the features of increasing
loyalty, the factors determining consumer loyalty and the formation of consumer loyalty through social
(consumer loyalty formation tools in social networks, the process of identifying consumer loyalty and
the prevailing trends in social media). The second chapter analyzes the market of mobile communication
providers, the analysis of competitors, the analysis of solutions that increase the loyalty of Tele2
consumers, and the SWOT analysis of Tele2. After the analysis, the research methodology and the course
of the research organization are presented, as well as the analysis of the results and their summary. In the
third part of the work, based on the performed analyzes, solutions for strengthening the loyalty of UAB
Tele2 private consumers are presented. Job problem: Loyalty of UAB Tele2 customers is not high enough. For this reason, the analysis
of the tools used by Tele2 in the final work will provide solutions for improving Tele2's operations in
order to increase the loyalty of private customers. How to increase the loyalty of UAB Tele2 private
users?
Working methods: analysis of scientific literature, analysis of company data, questionnaire
survey, analysis of websites and social media. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmame baigiamojo darbo skyriuje pateikiama lojalumo didinimo ypatumų,
vartotojų lojalumą lemiančių veiksnių ir vartotojų lojalumo formavimo naudojant socialinius (vartotojų
lojalumo formavimo priemonės socialiniuose tinkluose, vartotojų lojalumą lemiančių veiksmų
nustatymo procesas ir socialinėje žiniasklaidoje vyraujančios tendencijos) analizė. Antrame skyriuje
atliekama mobilaus ryšio tiekėjų rinkos analizė, konkurentų analizė, „Tele2“ vartotojų lojalumą
didinančių sprendimų analizė, „Tele2“ SSGG analizė. Atlikus analizę pateikiama tyrimo metodika bei
tyrimo organizavimo eiga, taip pat, rezultatų analizė ir jų apibendrinimas. Trečioje darbo dalyje,
remiantis atliktomis analizėmis, pateikiami sprendimai UAB „Tele2“ privačių vartotojų lojalumo
stiprinimui. Darbo problema: UAB „Tele2“ klientų lojalumas yra nepakankamai didelis. Dėl šios priežasties,
baigiamajame darbe išanalizavus įmonės „Tele2“ naudojamas priemones bus pateikiami sprendimai
„Tele2“ veiklos tobulinimui siekiant didinti privačių vartotojų lojalumą. Kaip padidinti UAB „Tele2“
privačių vartotojų lojalumą?
Darbo tikslas: išanalizavus lojalumo didinimo teorinius aspektus ir atlikus UAB „Tele2“
situacijos analizę bei vertinimą pateikti pateikti pasiūlymus įmonės „Tele2“ privačių vartotojų lojalumui
didinti. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Privatus vartotojas, lojalumas, didinimas, sprendimai. |
en_US |
dc.title |
UAB „TELE2“ privačių vartotojų lojalumo didinimo sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Private Consumer Loyalty Increase Solutions in Tele2, UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |