DSpace talpykla

UAB „Aušra“ SPA sezoniškumo įtakos mažinimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Stanslovaitė, Gabrielė
dc.date.accessioned 2022-07-29T08:37:15Z
dc.date.available 2022-07-29T08:37:15Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6141
dc.description The first part analyzes the scientific sources to analyze seasonality, its causes and consequences, the concept of services, seasonality in the SPA services sector, and marketing tools as seasonal mitigation elements. In the second part, the analysis of the situation of Aušra SPA was performed and the consumer opinion survey on the possibilities of reducing seasonality through the elements of the marketing complex was performed, the results of the research were described. The problem of the thesis - what marketing measures would help to reduce the influence of seasonality for UAB Aušra SPA? The aim of the work - to determine the marketing measures that will help to reduce the seasonality of UAB Aušra SPA. en_US
dc.description.abstract Pirmoje dalyje atliekama mokslinių šaltinių analizė, siekiant analizuoti sezoniškumą, jo priežastis bei pasekmes, paslaugų samprata, sezoniškumas SPA paslaugų sektoriuje ir marketingo priemonės, kaip sezoniškumo įtaką mažinantys elementai. Antroje dalyje buvo atlikta „Aušra“ SPA situacijos analizė ir atliekamas vartotojų nuomonės tyrimas apie sezoniškumo įtakos mažnimo galimybes, pasitelkiant marketingo komplekso elementus, aprašomi tyrimo rezultatai. Trečioje dalyje buvo teikiami sprendimai, galėsiantys padėti mažinti sezoniškumo įtaką. Darbo problema - kokios marketingo priemonės padėtų sumažinti UAB „Aušra“ SPA sezoniškumą? Darbo tikslas - Nustatyti marketingo priemones, padėsiančias mažinti sezoniškumo įtaką UAB „Aušra“ SPA en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Sezoniškumas, mažinimas, marketingo priemonės, sprendimai. en_US
dc.title UAB „Aušra“ SPA sezoniškumo įtakos mažinimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Reducing the Impact of Seasonality through Marketing Measures at Aušra SPA, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra