Santrauka:
Pirmoje dalyje atliekama mokslinių šaltinių analizė, siekiant analizuoti
sezoniškumą, jo priežastis bei pasekmes, paslaugų samprata, sezoniškumas SPA paslaugų sektoriuje
ir marketingo priemonės, kaip sezoniškumo įtaką mažinantys elementai. Antroje dalyje buvo atlikta
„Aušra“ SPA situacijos analizė ir atliekamas vartotojų nuomonės tyrimas apie sezoniškumo įtakos
mažnimo galimybes, pasitelkiant marketingo komplekso elementus, aprašomi tyrimo rezultatai.
Trečioje dalyje buvo teikiami sprendimai, galėsiantys padėti mažinti sezoniškumo įtaką. Darbo problema - kokios marketingo priemonės padėtų sumažinti UAB „Aušra“ SPA
sezoniškumą?
Darbo tikslas - Nustatyti marketingo priemones, padėsiančias mažinti sezoniškumo įtaką
UAB „Aušra“ SPA
Description:
The first part analyzes the scientific sources to analyze seasonality,
its causes and consequences, the concept of services, seasonality in the SPA services sector, and
marketing tools as seasonal mitigation elements. In the second part, the analysis of the situation of
Aušra SPA was performed and the consumer opinion survey on the possibilities of reducing
seasonality through the elements of the marketing complex was performed, the results of the research
were described. The problem of the thesis - what marketing measures would help to reduce the influence
of seasonality for UAB Aušra SPA?
The aim of the work - to determine the marketing measures that will help to reduce the
seasonality of UAB Aušra SPA.