DSpace talpykla

UAB „Kirotech“ pardavimų didinimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Sedlickas, Aurimas
dc.date.accessioned 2022-07-29T07:07:53Z
dc.date.available 2022-07-29T07:07:53Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6129
dc.description The theoretical part of the work theoretically describes the increase of sales, analyzes the concept of traditional and digital marketing, the impact on sales and describes the chosen means of digital marketing to increase sales. In the analytical part of the work, the analysis of the situation of UAB Kirotech is performed, the internal and external factors affecting the company's activities are determined and the digital marketing tools used are analyzed. In the project part, based on the material described in the theoretical and analytical part, proposals for increasing the company's sales are formed. The main problem of the BA thesis. Insufficiently active marketing activities. Failure to comply with the factors that significantly affect the sales volume of UAB Kirotech limits the company from potential sales and development opportunities. The aim of the BA thesis. Based on scientific information sources and the current situation of the company, prepare project solutions for increasing the sales of UAB Kirotech by digital marketing tools. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje teoriškai aprašomas pardavimų didinimas, analizuojama skaitmeninio marketingo samprata, įtaka pardavimams bei aprašomos pasirinktos skaitmeninio marketingo priemonės pardavimų didinimui. Analitinėje darbo dalyje atliekama UAB „Kirotech“ situacijos ir verslo aplinkos analizė bei analizuojamos naudojamos skaitmeninio marketingo priemonės. Projektinėje dalyje formuojami pasiūlymai, skirti įmonės pardavimų didinimui skaitmeninio marketingo priemonėmis. Darbo problema. Nepakankamai aktyviai vykdoma marketingo veikla. UAB „Kirotech“ pardavimų apimčiai didelę įtaką turinčių veiksnių neišpildymas riboja įmonę nuo potencialių pardavimų, plėtros galimybių. Darbo tikslas. Remiantis moksliniais informaciniais šaltiniais bei esama įmonės situacija, parengti projektinius sprendimus, skirtus UAB „Kirotech“ pardavimų didinimui skaitmeninio marketingo priemonėmis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimai, didinimas, marketingas, sprendimai. en_US
dc.title UAB „Kirotech“ pardavimų didinimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increasing Sales of Kirotech, UAB through Marketing Tools en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra