DSpace talpykla

Prekės ženklo „Trukmė“ įvaizdžio stiprinimas verslas verslui segmente

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mingailė, Glorija
dc.date.accessioned 2022-07-28T11:27:03Z
dc.date.available 2022-07-28T11:27:03Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6120
dc.description The first part analyzes the scientific literature, defines the concept of brand image and analyzes the brand image in the context of business-to-business; the second part conducts the analysis of the "Trukmė" brand and the questionnaire survey; and the third part presents solutions to enhance the image of the “Trukmė” brand. The aim of the thesis is to analyze the image of the brand "Trukmė" and to provide measures to strengthen it while working in the Business-to-Business sector. Methods used in the thesis are analysis of scientific literature and questionnaire survey. en_US
dc.description.abstract Pirmoje dalyje analizuojama mokslinė literatūra ir išgryninamas bei suformuluojamas prekės ženklo įvaizdžio apibrėžimas. Taip pat analizuojamas prekės ženklo įvaizdis verslas verslui kontekste. Antroje dalyje atliekama „Trukmė“ prekės ženklo analizė bei anketinės apklausos tyrimas. Trečioje dalyje pateikiami prekės ženklo „Trukmė“ įvaizdžio stiprinimo sprendimai. Darbo tikslas yra atlikti prekės ženklo „Trukmė“ įvaizdžio analizę ir numatyti priemones jo stiprinimui dirbant verslas verslui sektoriuje. Darbo metodai yra mokslinės literatūros analizė ir anketinė apklausa. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, įvaizdis, stiprinimas, verslas verslui segmentas. en_US
dc.title Prekės ženklo „Trukmė“ įvaizdžio stiprinimas verslas verslui segmente en_US
dc.title.alternative Strengthening the Image of Trukmė Brand in the B2B Segment en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra