Prekės ženklo „Trukmė“ įvaizdžio stiprinimas verslas verslui segmente

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Pirmoje dalyje analizuojama mokslinė literatūra ir išgryninamas bei suformuluojamas prekės ženklo įvaizdžio apibrėžimas. Taip pat analizuojamas prekės ženklo įvaizdis verslas verslui kontekste. Antroje dalyje atliekama „Trukmė“ prekės ženklo analizė bei anketinės apklausos tyrimas. Trečioje dalyje pateikiami prekės ženklo „Trukmė“ įvaizdžio stiprinimo sprendimai. Darbo tikslas yra atlikti prekės ženklo „Trukmė“ įvaizdžio analizę ir numatyti priemones jo stiprinimui dirbant verslas verslui sektoriuje. Darbo metodai yra mokslinės literatūros analizė ir anketinė apklausa.

Description

The first part analyzes the scientific literature, defines the concept of brand image and analyzes the brand image in the context of business-to-business; the second part conducts the analysis of the "Trukmė" brand and the questionnaire survey; and the third part presents solutions to enhance the image of the “Trukmė” brand. The aim of the thesis is to analyze the image of the brand "Trukmė" and to provide measures to strengthen it while working in the Business-to-Business sector. Methods used in the thesis are analysis of scientific literature and questionnaire survey.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By