Santrauka:
Pirmoje dalyje analizuojama mokslinė literatūra ir išgryninamas bei
suformuluojamas prekės ženklo įvaizdžio apibrėžimas. Taip pat analizuojamas prekės ženklo
įvaizdis verslas verslui kontekste. Antroje dalyje atliekama „Trukmė“ prekės ženklo analizė bei
anketinės apklausos tyrimas. Trečioje dalyje pateikiami prekės ženklo „Trukmė“ įvaizdžio
stiprinimo sprendimai. Darbo tikslas yra atlikti prekės ženklo „Trukmė“ įvaizdžio analizę ir numatyti priemones
jo stiprinimui dirbant verslas verslui sektoriuje.
Darbo metodai yra mokslinės literatūros analizė ir anketinė apklausa.
Description:
The first part analyzes the scientific literature, defines
the concept of brand image and analyzes the brand image in the context of business-to-business;
the second part conducts the analysis of the "Trukmė" brand and the questionnaire survey; and
the third part presents solutions to enhance the image of the “Trukmė” brand. The aim of the thesis is to analyze the image of the brand "Trukmė" and to provide
measures to strengthen it while working in the Business-to-Business sector.
Methods used in the thesis are analysis of scientific literature and questionnaire survey.