DSpace talpykla

Prekės ženklo „Toker“ žinomumo didinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Budvytytė, Rasa
dc.date.accessioned 2022-07-28T07:23:45Z
dc.date.available 2022-07-28T07:23:45Z
dc.date.issued 2022-05-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6103
dc.description The theoretical part analysis the concept of the brand, presents the links between brand awareness and image, describes the elements of brand identity and identification, and analysis the integration of marketing communications solutions. The analytical part presents the characteristics of the Toker brand, analyses the external environment, marketing decisions and SWOT analysis. Also, made the research and the results of the research are systematized. The third part of the work presents solutions to the problem and presents measures to increase the awareness of the Toker brand. The main problem of the professional BA thesis. The Toker brand has been operating in the market for several years, but, unlike other brands, it has a very small market share in Lithuania and is little known. So, the question is, how to increase awareness of the Toker brand? The aim of the professional BA thesis. After analysing the theoretical aspects of the brand awareness solutions and performing the analysis and evaluation of the Toker brand situation, make suggestions for the Toker brand awareness. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama prekės ženklo samprata, pateikiamos prekės ženklo žinomumo ir įvaizdžio sąsajos, aprašomi prekės ženklo identiteto ir identifikavimo elementai bei analizuojamas marketingo komunikacijų sprendimų integravimas. Analitinėje darbo dalyje pateikiama prekės ženklo „Toker“ charakteristika, analizuojama išorinė aplinka, marketingo sprendimai bei pateikiama SSGG analizė. Taip pat, atliekamas tyrimas bei pristatomi susisteminti tyrimo rezultatai. Trečioje darbo dalyje pateikiami sprendimai iškeltai problemai spręsti bei pristatomos priemonės, kuriomis siūloma didinti prekės ženklo „Toker“ žinomumą. Darbo problema. Prekės ženklas „Toker“ rinkoje veikia jau keletą metų, tačiau, priešingai nei kiti prekių ženklai, jis užima labai mažą rinkos dalį Lietuvoje ir yra mažai žinomas. Tad kyla klausimas, kaip padidinti prekės ženklo „Toker“ žinomumą? Darbo tikslas. Išanalizavus prekės ženklo žinomumo didinimo sprendimų teorinius aspektus ir atlikus prekės ženklo „Toker“ situacijos analizę bei vertinimą, pateikti pasiūlymus prekės ženklo „Toker“ žinomumo didinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, žinomumas, didinimas, sprendimai. en_US
dc.title Prekės ženklo „Toker“ žinomumo didinimas en_US
dc.title.alternative Increasing the Awareness of Toker Brand en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra