Santrauka:
Teorinėje dalyje analizuojama prekės ženklo samprata, pateikiamos
prekės ženklo žinomumo ir įvaizdžio sąsajos, aprašomi prekės ženklo identiteto ir identifikavimo
elementai bei analizuojamas marketingo komunikacijų sprendimų integravimas. Analitinėje darbo
dalyje pateikiama prekės ženklo „Toker“ charakteristika, analizuojama išorinė aplinka, marketingo
sprendimai bei pateikiama SSGG analizė. Taip pat, atliekamas tyrimas bei pristatomi susisteminti
tyrimo rezultatai. Trečioje darbo dalyje pateikiami sprendimai iškeltai problemai spręsti bei
pristatomos priemonės, kuriomis siūloma didinti prekės ženklo „Toker“ žinomumą. Darbo problema. Prekės ženklas „Toker“ rinkoje veikia jau keletą metų, tačiau, priešingai
nei kiti prekių ženklai, jis užima labai mažą rinkos dalį Lietuvoje ir yra mažai žinomas. Tad kyla
klausimas, kaip padidinti prekės ženklo „Toker“ žinomumą?
Darbo tikslas. Išanalizavus prekės ženklo žinomumo didinimo sprendimų teorinius
aspektus ir atlikus prekės ženklo „Toker“ situacijos analizę bei vertinimą, pateikti pasiūlymus prekės
ženklo „Toker“ žinomumo didinimui.
Description:
The theoretical part analysis the concept of the brand, presents the links
between brand awareness and image, describes the elements of brand identity and identification, and
analysis the integration of marketing communications solutions. The analytical part presents the
characteristics of the Toker brand, analyses the external environment, marketing decisions and SWOT
analysis. Also, made the research and the results of the research are systematized. The third part of
the work presents solutions to the problem and presents measures to increase the awareness of the
Toker brand. The main problem of the professional BA thesis. The Toker brand has been operating in
the market for several years, but, unlike other brands, it has a very small market share in Lithuania
and is little known. So, the question is, how to increase awareness of the Toker brand?
The aim of the professional BA thesis. After analysing the theoretical aspects of the brand
awareness solutions and performing the analysis and evaluation of the Toker brand situation, make
suggestions for the Toker brand awareness.