DSpace talpykla

Turinio marketingo sprendimai UAB „Gabesta“ naujų darbuotojų paieškai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Dunauskas, Karolis
dc.date.accessioned 2022-07-26T10:39:57Z
dc.date.available 2022-07-26T10:39:57Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6064
dc.description The professional bachelor thesis dealt with both the practical and theoretical aspects of turitional marketing. The theoretical part presents content marketing and its application in social networks for recruiting new employees. It discusses the relationship of content marketing to cyberspace, the application of content marketing, consumer behaviour in social networks and the objectives of content marketing. The analytical part of the study presents the analysis of Gabesta UAB, a quantitative consumer survey and the content marketing solutions applied in the market. The survey and the analysis of the company's social media posts show that the company is not doing enough to attract new employees to the company and to increase its social media visibility. The practical part of the paper presents solutions for Gabesta UAB to attract new employees to the company and to increase the number of followers on its Social Networks. The problem - is that Gabesta UAB is a young company that does not make good use of social networks and job search platforms, which makes it difficult to find new, qualified employees. The company is most in need of developers to oversee projects and mentor employees. The aim of this thesis - is to find content marketing solutions that are suitable for the search of new employees for Gabesta UAB. en_US
dc.description.abstract Profesinio bakalauro baigiamajame darbe buvo nagrinėjama tiek praktiniai, tiek teoriniai turinio marketingo aspektai. Teorinėje dalyje pateikiamas turinio marketingas bei jo pritaikymas socialiniuose tinkluose ieškant naujų darbuotojų. Aptartas turinio marketingo ryšys su elektronine erdve, turinio marketingo taikymas, vartotojų elgsena socialiniuose tinkluose bei turinio marketingo tikslai. Analitinėje dalyje pateikiama UAB „Gabesta“ įmonės analizė, vartotojų kiekybinė apklausa ir rinkoje taikomi turinio marketingo sprendimai. Atlikus apklausą bei išnagrinėjus įmonės keliamus įrašus į socialinius tinklus, buvo išsiaiškinta, kad įmonė daro nepakankamai, kad pritrauktų naujų darbuotojų į įmonę bei didintų socialinių tinklų žinomumą. Praktinėje dalyje pateikiami sprendimai, kurių pagalba UAB „Gabesta“ turėtų pritraukti naujų darbuotojų į įmonę ir padidinti savo socialinių tinklų sekėjų skaičių.Darbo problema - UAB „Gabesta“ jauna įmonė, kuri netinkamai išnaudoja socialinius tinklus, bei darbo paieškos platformas, dėl to susiduria su sunkumais ieškant naujų, kvalifikuotų darbuotojų. Įmonei labiausiai trūksta darbų vykdytojų, kurie prižiūrėtų vystomus projektus, kuruotų darbuotojus. Darbo tikslas – atrasti turinio marketingo sprendimus, tinkančius UAB „Gabesta“ naujų darbuotojų paieškai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Turinio marketingas, sprendimai, naujų darbuotojų paieška. en_US
dc.title Turinio marketingo sprendimai UAB „Gabesta“ naujų darbuotojų paieškai en_US
dc.title.alternative Content Marketing Solutions for Finding New Employees for Gabesta, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra