DSpace talpykla

UAB „Lucid Agreements“ komunikacijos tobulinimas socialinėse medijose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Zorkutė, Roberta
dc.date.accessioned 2022-07-26T08:13:39Z
dc.date.available 2022-07-26T08:13:39Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6059
dc.description The first part presents a theoretical analysis of communication on social media. The second part presents an analysis of the situation of UAB Lucid Agreements and a qualitative survey of the opinion of potential customers. The third part offers the company's solutions for improving communication on social media. The main problem of thesis. Poor communication can shape a company’s future. Communicating about the wrong topics and the wrong way can be detrimental to the company and give a poor reputation to the offered product or service. UAB Lucid Agreements communication on social media does not bring enough new users and does not help the company grow and establish itself in the market. Therefore, how to improve the company's communication solutions on social media? The aim of thesis. After the theoretical substantiation of social media and communication, after the analysis of the company's social media communication and the empirical research of the opinion of potential users of UAB Lucid Agreements, to present solutions for improving the company's communication solutions in social media. en_US
dc.description.abstract Pirmojoje dalyje pateikiama komunikacijos socialinių medijų teorinė analizė. Antroje dalyje pateikiama UAB „Lucid Agreements“ situacijos analizė bei atliekamas kokybinis potencialių klientų nuomonės tyrimas. Trečioje dalyje pateikiami įmonės komunikacijos socialinėse medijose tobulinimo sprendimai. Darbo problema. Prasta komunikacija gali nulemti įmonės ateitį. Jei komunikuojama apie netinkamas temas ir netinkamu būdu tai gali atnešti nuostolių įmonei bei suteikti prastą reputaciją siūlomam produktui ar paslaugai. UAB „Lucid Agreements“ komunikacija socialinėse medijose nepritraukia pakankamai naujų vartotojų ir nepadeda įmonei augti ir įsitvirtinti rinkoje, todėl iškyla klausimas – kaip patobulinti įmonės komunikacijos sprendimus socialinėse medijose? Darbo tikslas. Atlikus teorinį socialinių medijų ir komunikacijos pagrindimą, išnagrinėjus įmonės socialinių medijų komunikaciją ir atlikus empirinį UAB „Lucid Agreements“ potencialių vartotojų nuomonės tyrimą, pateikti sprendimus įmonės komunikacijos sprendimų socialinėse medijose tobulinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Komunikacija, tobulinimas, socialinės medijos. en_US
dc.title UAB „Lucid Agreements“ komunikacijos tobulinimas socialinėse medijose en_US
dc.title.alternative Improving Communication of Lucid Agreements, UAB on Social Media en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra