Santrauka:
Pirmojoje dalyje pateikiama komunikacijos
socialinių medijų teorinė analizė. Antroje dalyje pateikiama UAB „Lucid Agreements“ situacijos
analizė bei atliekamas kokybinis potencialių klientų nuomonės tyrimas. Trečioje dalyje pateikiami
įmonės komunikacijos socialinėse medijose tobulinimo sprendimai. Darbo problema. Prasta komunikacija gali nulemti įmonės ateitį. Jei komunikuojama apie
netinkamas temas ir netinkamu būdu tai gali atnešti nuostolių įmonei bei suteikti prastą reputaciją
siūlomam produktui ar paslaugai. UAB „Lucid Agreements“ komunikacija socialinėse medijose
nepritraukia pakankamai naujų vartotojų ir nepadeda įmonei augti ir įsitvirtinti rinkoje, todėl iškyla
klausimas – kaip patobulinti įmonės komunikacijos sprendimus socialinėse medijose?
Darbo tikslas. Atlikus teorinį socialinių medijų ir komunikacijos pagrindimą, išnagrinėjus
įmonės socialinių medijų komunikaciją ir atlikus empirinį UAB „Lucid Agreements“ potencialių
vartotojų nuomonės tyrimą, pateikti sprendimus įmonės komunikacijos sprendimų socialinėse
medijose tobulinimui.
Description:
The first part presents a theoretical
analysis of communication on social media. The second part presents an analysis of the situation of
UAB Lucid Agreements and a qualitative survey of the opinion of potential customers. The third part
offers the company's solutions for improving communication on social media. The main problem of thesis. Poor communication can shape a company’s
future. Communicating about the wrong topics and the wrong way can be detrimental to the company
and give a poor reputation to the offered product or service. UAB Lucid Agreements communication
on social media does not bring enough new users and does not help the company grow and establish
itself in the market. Therefore, how to improve the company's communication solutions on social
media?
The aim of thesis. After the theoretical substantiation of social media and communication,
after the analysis of the company's social media communication and the empirical research of the
opinion of potential users of UAB Lucid Agreements, to present solutions for improving the
company's communication solutions in social media.