DSpace talpykla

UAB „Hella Lithuania“ darbdavio įvaizdžio stiprinimas Lietuvoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Alijošiūtė, Erika
dc.date.accessioned 2022-07-19T07:15:16Z
dc.date.available 2022-07-19T07:15:16Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5987
dc.description The first part of the work " Theoretical definition of an employer's image, it‘s features and significance for the organization " discusses the theoretical features of the employer brand image and compares the internal and external employer branding. In the second, analytical part of the work "Characteristics and situation analysis of UAB" Hella Lithuania"" the competitive environment of the company is analyzed, the structure of the empirical research is defined and the obtained research results are analyzed in detail.The third part presents solutions that improve the employer brand image of UAB „Hella Lithuania“. The main problem of BA thesis. What is the initial image of UAB Hella Lithuania's employer, what influences the image of the international company in Lithuanian context and what steps need to be taken to improve the employer's image in the long run in order to stand out from existing competitors and become the first choice employer? The aim of BA thesis. Based on the international and Lithuanian context, identify the image of UAB Hella Lithuania's employer and provide solutions for its improvement. en_US
dc.description.abstract Pirmoje darbo dalyje „Darbdavio įvaizdžio teorinis apibrėžimas, jo ypatumai bei reikšmė organizacijai“ aptariami teoriniai darbdavio įvaizdžio ypatumai bei lyginamas vidinis ir išorinis įvaizdis. Antrojoje, analitinėje darbo dalyje „UAB „Hella Lithuania“ charakteristika ir situacijos analizė“ analizuojama įmonės konkurencinė aplinka, apibrėžiama empirinio tyrimo struktūra bei išsamiai išanalizuojami gauti tyrimo rezultatai. Trečioje, projektinėje darbo dalyje pateikiami sprendimai, gerinantys UAB „Hella Lithuania“ darbdavio įvaizdį. Darbo problema. Koks yra pirminis UAB „Hella Lithuania“ darbdavio įvaizdis, kas daro įtaką įvaizdžiui tarptautinei įmonei Lietuvos kontekste bei kokių veiksmų reikia imtis, norint gerinti darbdavio įvaizdį ilgalaikėje perspektyvoje, siekiant išsiskirti tarp esamų konkurentų ir tapti pirmo pasirinkimo darbdaviu? Darbo tikslas. Remiantis tarptautiniu ir Lietuvos kontekstu, nustatyti UAB „Hella Lithuania“ darbdavio įvaizdį bei pateikti sprendimus jo gerinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Darbdavio įvaizdis, Lietuvoje, stiprinimas. en_US
dc.title UAB „Hella Lithuania“ darbdavio įvaizdžio stiprinimas Lietuvoje en_US
dc.title.alternative Strengthening the Employer Image of Hella Lithuania, UAB in Lithuania en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra