dc.contributor.author |
Tauragytė, Agnė |
|
dc.contributor.author |
Stasiūnas, Lukas |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-19T06:00:41Z |
|
dc.date.available |
2022-07-19T06:00:41Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-07 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5979 |
|
dc.description |
The first chapter discusses the
theoretical aspects of a brand, analyzes the concepts of value, image, positioning, the importance of
social media, and image-building strategies. The second part reviews the brand identity, performs
positioning analysis, reviews the survey methodology, and analyzes consumer survey results. The
third part presents various solutions for strengthening the brand image in Lithuania. The
conclusions are presented at the end. Problem of the work - Do the stereotypical negative attitudes that have developed in
Lithuania regarding the products made in Poland form an inappropriate image of the “Dary Natury“
brand?
Aim of the work - Analyze the theoretical aspects of brand image formation and, provide
solutions for its strengthening. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmame skyriuje aptariami teoriniai
prekės ženklo aspektai, analizuojama vertės, įvaizdžio, pozicionavimo samprata, socialinių medijų
reikšmė bei įvaizdžio stiprinimo strategijos. Antroje dalyje apžvelgiamas prekės ženklo identitetas,
atliekama pozicionavimo analizė, apžvelgiama tyrimo metodika ir atliekama vartotojų nuomonės
tyrimo rezultatų analizė. Trečioje dalyje pateikiami įvairūs prekės ženklo įvaizdžio stiprinimo
Lietuvoje sprendimai. Pabaigoje pateikiamos išvados. Darbo problema – Ar Lietuvoje susiformavusios stereotipinės neigiamos nuostatos
Lenkijoje pagamintos produkcijos atžvilgiu formuoja netinkamą „Dary Natury“ prekės ženklo
įvaizdį?
Darbo tikslas – Išanalizuoti prekės ženklo įvaizdžio formavimo teorinius aspektus ir
atsižvelgus į esamą „Dary Natury“ prekės ženklo įvaizdį Lietuvoje pateikti sprendimus jo
stiprinimui. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Prekės ženklo „Dary Natury“ įvaizdžio stiprinimas Lietuvoje |
en_US |
dc.title.alternative |
Strengthening the Image of the Dary Natury Brand in Lithuania |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |