DSpace talpykla

Prekės ženklo „Dary Natury“ įvaizdžio stiprinimas Lietuvoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Tauragytė, Agnė
dc.contributor.author Stasiūnas, Lukas
dc.date.accessioned 2022-07-19T06:00:41Z
dc.date.available 2022-07-19T06:00:41Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5979
dc.description The first chapter discusses the theoretical aspects of a brand, analyzes the concepts of value, image, positioning, the importance of social media, and image-building strategies. The second part reviews the brand identity, performs positioning analysis, reviews the survey methodology, and analyzes consumer survey results. The third part presents various solutions for strengthening the brand image in Lithuania. The conclusions are presented at the end. Problem of the work - Do the stereotypical negative attitudes that have developed in Lithuania regarding the products made in Poland form an inappropriate image of the “Dary Natury“ brand? Aim of the work - Analyze the theoretical aspects of brand image formation and, provide solutions for its strengthening. en_US
dc.description.abstract Pirmame skyriuje aptariami teoriniai prekės ženklo aspektai, analizuojama vertės, įvaizdžio, pozicionavimo samprata, socialinių medijų reikšmė bei įvaizdžio stiprinimo strategijos. Antroje dalyje apžvelgiamas prekės ženklo identitetas, atliekama pozicionavimo analizė, apžvelgiama tyrimo metodika ir atliekama vartotojų nuomonės tyrimo rezultatų analizė. Trečioje dalyje pateikiami įvairūs prekės ženklo įvaizdžio stiprinimo Lietuvoje sprendimai. Pabaigoje pateikiamos išvados. Darbo problema – Ar Lietuvoje susiformavusios stereotipinės neigiamos nuostatos Lenkijoje pagamintos produkcijos atžvilgiu formuoja netinkamą „Dary Natury“ prekės ženklo įvaizdį? Darbo tikslas – Išanalizuoti prekės ženklo įvaizdžio formavimo teorinius aspektus ir atsižvelgus į esamą „Dary Natury“ prekės ženklo įvaizdį Lietuvoje pateikti sprendimus jo stiprinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Prekės ženklo „Dary Natury“ įvaizdžio stiprinimas Lietuvoje en_US
dc.title.alternative Strengthening the Image of the Dary Natury Brand in Lithuania en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra