DSpace talpykla

UAB „Hegelmann Transporte“ logistikos veiklos gerinimas įgyvendinant socialinės atsakomybės principus

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Tereshkevichene, Natalya
dc.date.accessioned 2022-07-15T12:03:51Z
dc.date.available 2022-07-15T12:03:51Z
dc.date.issued 2022-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5941
dc.description The first part of the paper presents the expression of corporate social responsibility in logistics companies and analyses the concept of corporate social responsibility: the concept of social responsibility, methods of implementation, evaluation criteria. The second part describes the characteristics of UAB Hegelmann Transporte's activities, presents the evaluation of the social responsibility in the company and presents the results of the study on theimprovement of logistics activities by implementing the principles of social responsibility. The third part presents recommendations for the improvement of the company's logistics performance through the implementation of social responsibility principles. The main problem of the proffesional BA thesis. logistics companies claiming to be socially responsible does not mean that they are in fact socially responsible. The majority of reporting logistics companies do not sufficiently disclose the social responsibility component in their annual reports. This makes it problematic to assess how logistics companies apply social responsibility and whether the theoretical recognition of social responsibility coincides with actual practice. In this context, the problem is the lack of implementation of social responsibility in logistics companies. The aim of the proffesional BA thesis. After studying the specificities of UAB Hegelmann Transporte's operations, make proposals for improving logistics operations by implementing the principles of social responsibility. en_US
dc.description.abstract Pirmoje dalyje pateikiama įmonių socialinės atsakomybės raiška logistikos įmonėse bei analizuojama įmonių socialinės atsakomybės koncepcija: socialinės atsakomybės samprata, įgyvendinimo metodai, vertinimo kriterijai. Antrojoje dalyje aprašomi UAB „Hegelmann Transporte“ veiklos ypatumai, pateikiamas socialinės atsakomybės raiškos vertinimas įmonėje bei pateikiami logistikos veiklos gerinimo, įgyvendinant socialinės atsakomybės principus tyrimo rezultatai. Trečioje dalyje pateikiamos rekomendacijos įmonės logistikos veiklos gerinimui, įgyvendinant socialinės atsakomybės principus. Darbo problema. Logistikos įmonių deklaravimas, jog jų vykdoma veikla yra socialiai atsakinga, nereiškia, kad ji iš tiesų elgiasi socialiai atsakingai. Didžioji dalis ataskaitas skelbiančių logistikos įmonių metiniuose pranešimuose socialinės atsakomybės dalies neatskleidžia pakankamai. Dėl to problematiška vertinti, kaip logistikos įmonės taiko socialinę atsakomybę, ar socialinių atsakomybių teorinis pripažinimas sutampa su įgyvendinama praktika. Atsižvelgiant į tai iškeliama problema – nepakankamas socialinės atsakomybės įgyvendinimas logistikos įmonėje. Darbo tikslas – ištyrus UAB „Hegelmann Transporte“ veiklos ypatumus pateikti siūlymus logistikos veiklos gerinimui įgyvendinant socialinės atsakomybės principus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Logistika, veikla, socialinė atsakomybė, principai. en_US
dc.title UAB „Hegelmann Transporte“ logistikos veiklos gerinimas įgyvendinant socialinės atsakomybės principus en_US
dc.title.alternative Application of Social Responsibility Principles in Improving Logistics Operations in HEGELMANN Transporte, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra