UAB „Ketrona“ transportavimo paslaugų kokybės tobulinimo sprendimai

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Teorinėje darbo dalyje nagrinėjama ir aptariama mokslinė literatūra apimanti paslaugų kokybės tobulinimo aspektus. Analitinėje darbo dalyje pateikiamas atliekamas paslaugų kokybę įvertinantis tyrimas ir atliekama įmonės analizė. Projektinėje darbo dalyje pateikiami siūlymai paslaugų kokybės tobulinimui. Įvardinamos išvados. Darbo problema: kaip galima patobulinti logistinės įmonės UAB „Ketrona“ teikiamų paslaugų kokybę. Darbo tikslas: išanalizavus paslaugų kokybės tobulinimo galimybes teoriniu aspektu ir atlikus empirinį tyrimą pateikti siūlymus UAB „Ketrona“ paslaugų kokybės tobulinimui.

Description

In the theoretical part of the work, the scientific literature covering the aspects of service quality improvement is analyzed and discussed. In the analytical part of the work, the research evaluating the quality of services is performed and the analysis of the company is performed. The project part of the work presents suggestions for improving the quality of services. The conclusions are named. Work problem: how the quality of services provided by UAB „Ketrona“ can be improved. The aim of the work: after analyzing the possibilities of improving the quality of services from the theoretical point of view and conducting an empirical research, to submit proposals for the improvement of the quality of services of UAB Ketrona.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By