Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje nagrinėjama ir aptariama
mokslinė literatūra apimanti paslaugų kokybės tobulinimo aspektus. Analitinėje darbo dalyje
pateikiamas atliekamas paslaugų kokybę įvertinantis tyrimas ir atliekama įmonės analizė. Projektinėje
darbo dalyje pateikiami siūlymai paslaugų kokybės tobulinimui. Įvardinamos išvados. Darbo problema: kaip galima patobulinti logistinės įmonės UAB „Ketrona“ teikiamų paslaugų
kokybę.
Darbo tikslas: išanalizavus paslaugų kokybės tobulinimo galimybes teoriniu aspektu ir atlikus
empirinį tyrimą pateikti siūlymus UAB „Ketrona“ paslaugų kokybės tobulinimui.
Description:
In the theoretical part of the work, the
scientific literature covering the aspects of service quality improvement is analyzed and discussed. In
the analytical part of the work, the research evaluating the quality of services is performed and the
analysis of the company is performed. The project part of the work presents suggestions for improving
the quality of services. The conclusions are named. Work problem: how the quality of services provided by UAB „Ketrona“ can be improved.
The aim of the work: after analyzing the possibilities of improving the quality of services from
the theoretical point of view and conducting an empirical research, to submit proposals for the
improvement of the quality of services of UAB Ketrona.