DSpace talpykla

UAB „DPD Lietuva“ užsakymo valdymo tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gaižiūnas, Dominykas
dc.date.accessioned 2022-07-15T10:49:17Z
dc.date.available 2022-07-15T10:49:17Z
dc.date.issued 2022-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5902
dc.description The first part of the work analyzes the theoretical aspects of order management. Characteristics of transport logistics and, order management processes are analyzed, quality aspects in logistics companies are singled out. The second part is devoted to the internal and external analyzes of UAB DPD Lietuva, the competitive environment and order management are described. Also in this part qualitative research is carried out - observation, semi-structured interview. The last part of the work is intended to describe the ways of improving the order management of UAB DPD Lietuva, to substantiate them. The main problem – As the demand for logistics services increased, the number of orders for parcel delivery companies increased significantly. This complicates order management for businesses. Undelivered shipments are often due to defective order management, where incorrect information is provided at the time of order acceptance, so the shipment is not delivered and returned to the terminal for re-delivery. What could be done to improve order management in UAB DPD Lietuva? The aim of the project - to analyze the order management of UAB “DPD Lietuva” and the possibilities of its improvement. en_US
dc.description.abstract Pirmoje darbo dalyje analizuojami teoriniai užsakymo valdymo aspektai. Išskiriamos transporto logistikos charakteristikos, analizuojami užsakymo valdymo procesai, išskiriami kokybės aspektai logistikos įmonėse. Antra dalis skirta UAB „DPD Lietuva“ vidinei ir išorinei analizėms, aprašoma konkurencinės aplinka, užsakymų valdymas. Taip pat šioje dalyje atliekami kokybiniai tyrimai – stebėjimas, pusiau struktūruotas interviu. Paskutinė darbo dalis skirta aprašyti užsakymo valdymo UAB „DPD Lietuva“ tobulinimo būdus, juos pagrįsti. Darbo problema: išaugus logistikos paslaugų paklausai, siuntų pristatymo įmonėms stipriai išaugo užsakymų skaičius. Tai komplikuoja užsakymų valdymą įmonėms. Nepristatytos siuntos dažnai atsiranda dėl trūkumų turinčio užsakymų valdymo, kai užsakymo priėmimo metu nurodoma klaidinga informacija, todėl siunta nepristatoma ir grąžinama atgal į terminalą pakartotiniam pristatymui. Ką būtų galima padaryti, siekiant tobulinti užsakymų valdymą UAB „DPD Lietuva“? Darbo tikslas: išanalizuoti UAB „DPD Lietuva“ užsakymų valdymą ir jo tobulinimo galimybes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Užsakymai, valdymas, tobulinimas. en_US
dc.title UAB „DPD Lietuva“ užsakymo valdymo tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Order Management in DPD Lietuva, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra