Santrauka:
Pirmoje darbo dalyje analizuojami teoriniai užsakymo valdymo aspektai.
Išskiriamos transporto logistikos charakteristikos, analizuojami užsakymo valdymo procesai,
išskiriami kokybės aspektai logistikos įmonėse. Antra dalis skirta UAB „DPD Lietuva“ vidinei ir
išorinei analizėms, aprašoma konkurencinės aplinka, užsakymų valdymas. Taip pat šioje dalyje
atliekami kokybiniai tyrimai – stebėjimas, pusiau struktūruotas interviu. Paskutinė darbo dalis skirta
aprašyti užsakymo valdymo UAB „DPD Lietuva“ tobulinimo būdus, juos pagrįsti. Darbo problema: išaugus logistikos paslaugų paklausai, siuntų pristatymo įmonėms stipriai
išaugo užsakymų skaičius. Tai komplikuoja užsakymų valdymą įmonėms. Nepristatytos siuntos
dažnai atsiranda dėl trūkumų turinčio užsakymų valdymo, kai užsakymo priėmimo metu nurodoma
klaidinga informacija, todėl siunta nepristatoma ir grąžinama atgal į terminalą pakartotiniam
pristatymui. Ką būtų galima padaryti, siekiant tobulinti užsakymų valdymą UAB „DPD Lietuva“?
Darbo tikslas: išanalizuoti UAB „DPD Lietuva“ užsakymų valdymą ir jo tobulinimo
galimybes.
Description:
The first part of the work analyzes the theoretical aspects of order
management. Characteristics of transport logistics and, order management processes are analyzed,
quality aspects in logistics companies are singled out. The second part is devoted to the internal and
external analyzes of UAB DPD Lietuva, the competitive environment and order management are
described. Also in this part qualitative research is carried out - observation, semi-structured interview.
The last part of the work is intended to describe the ways of improving the order management of
UAB DPD Lietuva, to substantiate them. The main problem – As the demand for logistics services increased, the number of orders
for parcel delivery companies increased significantly. This complicates order management for
businesses. Undelivered shipments are often due to defective order management, where incorrect
information is provided at the time of order acceptance, so the shipment is not delivered and returned
to the terminal for re-delivery. What could be done to improve order management in UAB DPD
Lietuva?
The aim of the project - to analyze the order management of UAB “DPD Lietuva” and the
possibilities of its improvement.