Santrauka:
Darbą sudaro šios pagrindinės dalys: įvadas, teorinė, analitinė bei
projektinė dalis ir išvados. Įvade atskleidžiamas temos aktualumas, suformuluotas darbo tikslas ir
keli tikslo siekimo etapai t.y. darbo uždaviniai bei aprašoma darbo struktūra. Teorinėje dalyje
aptariama krovinių transportavimo veiklos organizavimo teoriniai aspektai, atskleidžiama paslaugos
ir jos kokybės samprata, išnagrinėjama transportavimo paslaugų sampratos ir kokybės aspektai
teoriniu požiūriu bei išanalizuoti veiksniai darantys įtaką paslaugų tobulinimui. Antroje dalyje
pateikiama įmonės charakteristika ir jos teikiamos paslaugos, aprašomi naudojami tyrimo metodai ir
priemonės, analizuojami atlikto tyrimo duomenys. Projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai UAB
„Saudingos autotransportas“ transportavimo paslaugų tobulinimui. Baigiamojo darbo gale
pateikiamos pagrindinės darbo išvados. Darbo problema – UAB „Saudingos autotransportas“ įmonėje pastaruoju metu atsiradę
įmonės klientų pastebėjimai, skundai bei komentarai dėl suteikiamų paslaugų kokybės, neprisideda
prie geros įmonės vardo reputacijos. Sunkus naujų klientų pritraukimas parodo, jog suteikiamose
įmonės paslaugose yra spragų. Norint toliau sėkmingai teikti paslaugas būtina išsiaiškinti, kokie
veiksniai įtakoja UAB „Saudingos autotransportas“ transportavimo paslaugų kokybei bei kokiomis
priemonėmis būtų galima patobulinti.
Darbo tikslas – išanalizavus UAB „Saudingos autotransportas“ transportavimo paslaugų
kokybę lemiančius veiksnius, pasiūlyti transportavimo paslaugų kokybės gerinimo priemones.
Description:
The work consists of the following main parts: introduction, theoretical,
analytical and project part and conclusions. The introduction reveals the relevance of the topic,
formulates the purpose of the work and several stages of achieving the goal, i.e tasks of the work
and describes the structure of the work. The theoretical part discusses the theoretical aspects of the
organization of cargo transportation activities, reveals the concept of the service and its quality,
examines the aspects of the concept and quality of transportation services from a theoretical point of
view and analyses the factors influencing the improvement of services. The second part presents the
characteristics of the company and services it provides, describes the research methods and tools
used, analyses the data of the research carried out. The project part contains proposals for the
improvement of transportation services of UAB “Saudingos autotransportas”. At the end of the
final’s thesis, the main conclusions of the work are presented. The main problem of the (professional BA thesis) – The recent sightings, complaints,
and comments of the company’s customers regarding the quality of the services provided by UAB
“Saudingos autotransportas” do not contribute to the reputation of the company’s good name. The
difficulty of attracting new customers shows that there are gaps in the services provided by the
company. To continue to successfully provide services, it is necessary to find out what factors
influence the quality of transportation services of UAB “Saudingos autotransportas” and by what
means could be improved.
The aim of the (professional BA thesis). After analysing the factors determining the
quality of transportation services of UAB “Saudingos autotransportas”, offer measures to improve
the quality of transportation services.