DSpace talpykla

,,Eurovaistinės“ vaistinių tinklo reklamos socialiniuose tinkluose poveikis vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Maminskaitė, Agnė
dc.date.accessioned 2022-07-08T10:18:41Z
dc.date.available 2022-07-08T10:18:41Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5773
dc.description The topic of the professional bachelor: Emotional and Functional Effect on Consumers of ,,Eurovaistinė‘‘ Chain Marketing in Social Media. Keywords – pharmacy networks, advertising, emotional and functional value. The relevance of the topic – the rapid development of Internet technology has led pharmacy networks to focus on communication on social networks. Communication based on the characteristics of advertising on social networks and the professional competencies and personal qualities of it is senders has an impact on the emotional and functional value perceived by consumers (Song, Cho and et., 2017). Therefore, it is important to reveal and theoretically and empirically substantiale the impact of the advertising on the social networks sent by the ‘‘Eurovaistinė‘‘ pharmacy network on the emotional and functional value perceived by consumers. The research problem – What is the impact of the ‘‘Eurovaistinė‘‘ pharmacy network's communication on social networks on the emotional and functional value perceived by consumers? The object of the research – The impact of the “Eurovaistinė” pharmacy network communication on social networks on the emotional and functional value perceived by consumers. The aim of the study – To reveal the opinion of the respondents about the impact of the communication of the "Eurovaistinė" pharmacy network on social networks on the emotional and functional value perceived by the consumers. Research tasks: 1. Describe the elements of creating a communication message sent on social networks. 2. To theoretically substantiate the value of emotional and functional value transmitted to consumers through a communication message. 3. To reveal the opinion of the respondents of the "Eurovaistinė" pharmacy network about the impact of advertising on social networks on the emotional and functional value perceived by consumers. Research methods: Lithuanian and foreign scientific literature was analyzed for the research, the aim of which is to find out the elements of creating advertising on social networks and to theoretically substantiate the impact of advertising on social networks on the emotional and functional value perceived by consumers. The data obtained during the empirical study were processed in Microsoft Excel. The chosen quantitative research method was an anonymous questionnaire survey, which was 8 conducted online. 304 Lithuanians of all ages took part in the survey. The sample size of the study was calculated using a sample size calculator. A representative sample size was calculated for 266 respondents. Members of the social networking community of the "Eurovaistinė" pharmacy network participated in the anonymous questionnaire. 304 respondents answered the questions in the questionnaire. The main results of the empirical research: The study found that respondents' shopping is more influenced by memorable and unique advertisements that emphasize the discount and / or greater health benefits of the product or service. Some of the respondents to the empirical study state that advertising on social networks not only gives them positive (happiness, joy) but also negative (anger and disgust) emotional values, but the content itself is informative, specific and reliable, therefore motivating them to buy pharmaceuticals or services. en_US
dc.description.abstract Darbo tema. ,,Eurovaistinės‘‘ vaistinių tinklo reklamos socialiniuose tinkluose poveikis vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei. Raktiniai žodžiai. Vaistinių tinklai, reklama, emocinė ir funkcinė vertė. Temos aktualumas. Sparti interneto technologijų plėtra paskatino vaistinių tinklus orientuotis į komunikaciją socialiniuose tinkluose. Socialiniuose tinkluose siunčiamos reklamos charakteristikomis ir jos siuntėjų profesinėmis kompetencijomis bei asmeninėmis savybėmis grindžiama komunikacija daro poveikį vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei (Song, Cho ir kt., 2017). Todėl aktualu atskleisti bei teoriškai ir empiriškai pagrįsti ,,Eurovaistinės‘‘ vaistinių tinklo siunčiamos reklamos socialiniuose tinkluose poveikį vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei. Tyrimo problema. Koks ,,Eurovaistinės‘‘ vaistinių tinklo reklamos socialiniuose tinkluose poveikis vartotojų emocinės ir funkcinės vertės suvokimui? Tyrimo objektas. ,,Eurovaistinės‘‘ vaistinių tinklo reklamos socialiniuose tinkluose poveikis vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei. Tyrimo tikslas. Įvertinti respondentų nuomonę apie ,,Eurovaistinės‘‘ vaistinių tinklo reklamos socialiniuose tinkluose poveikį vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei. Tyrimo uždaviniai: 1. Aprašyti reklamos socialiniuose tinkluose kūrimo elementus. 2. Teoriškai pagrįsti reklamos socialiniuose tinkluose reikšmę vartotojų emocinės ir funkcinės vertės suvokimui. 3. Atskleisti ,,Eurovaistinės‘‘ vaistinių tinklo respondentų nuomonę apie reklamos socialiniuose tinkluose poveikį vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei. Tyrimo problema. Koks ,,Eurovaistinės‘‘ vaistinių tinklo reklamos socialiniuose tinkluose poveikis vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei? Tyrimo objektas. ,Eurovaistinės‘‘ vaistinių tinklo reklamos socialiniuose tinkluose poveikis vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei. 6 Tyrimo tikslas. Įvertinti respondentų nuomonę apie ,,Eurovaistinės‘‘ vaistinių tinklo reklamos socialiniuose tinkluose poveikį vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei. Tyrimo metodika ir tiriamieji. Tyrimo atlikimui analizuota Lietuvos ir užsienio mokslinė literatūra, kurios tikslas išsiaiškinti socialiniuose tinkluose siunčiamos reklamos kūrimo elementus bei teoriškai pagrįsti reklamos socialiniuose tinkluose poveikį vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei. Empirinio tyrimo metu gauti duomenys apdoroti Microsoft Excel programa. Pasirinktas kiekybinis tyrimo metodas – anoniminė anketinė apklausa, kuri buvo vykdyta internete. Apklausoje dalyvavo 304 įvairaus amžiaus Lietuvos gyventojai. Tyrimo imties dydis buvo apskaičiuotas, naudojant imties dydžio skaičiuoklę. Apskaičiuotas reprezentatyvus imties dydis – 266 respondentai. Anoniminėje anketinėje apklausoje dalyvavo ,,Eurovaistinės‘‘ vaistinių tinklo socialinių tinklų bendruomenės nariai. Į anketoje pateiktus klausimus atsakė 304 respondentai. Pagrindiniai empirinio tyrimo rezultatai. Tyrimo metu nustatyta, kad respondentų apsipirkimui daugiau įtakos turi įsimintinos bei unikalios reklamos, kuriomis pabrėžiama prekei ar paslaugai taikoma nuolaida ir/ar didesnė nauda sveikatai. Dalis empiriniame tyrime dalyvavusių respondentų teigia, jog reklama socialiniuose tinkluose jiems kelia ne tik teigiamas (laimę, džiaugsmą), bet ir neigiamas (pyktį bei pasibjaurėjimą) emocines vertes, tačiau pats turinys jiems yra informatyvus, konkretus bei patikimas, todėl motyvuoja įsigyti vaistinių prekes ar paslaugas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vaistinių tinklai, reklama, emocinė ir funkcinė vertė. en_US
dc.title ,,Eurovaistinės“ vaistinių tinklo reklamos socialiniuose tinkluose poveikis vartotojų suvokiamai emocinei ir funkcinei vertei en_US
dc.title.alternative Emotional and Functional Effect on Consumers of „Eurovaistinė“ Chain Marketing in Social Media en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra