DSpace talpykla

„Perle design by Greta'' papuošalų reklaminė fotosesija jungiant fotografiją su mados iliustracija

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Venslovaitė, Odeta
dc.date.accessioned 2021-12-15T09:54:25Z
dc.date.available 2021-12-15T09:54:25Z
dc.date.issued 2021-06-30
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5574
dc.description The topic of Bachelor work is “Perle Design by Greta” Jewellery Promotional Photo Shoot Combining Photography with Fashion Illustration”. The main goal is to analyze fashion illustration’s history and promotional photography of fashion products now days and to create a promotional photo shoot for client “PERLE design by Greta” combining photography with fashion illustration. In literature review the history of fashion illustration and fashion magazine’s “Vogue” covers were analyzed. It helped to understand the relevance and the reasons of fashion illustration changes during the years and also the oldest fashion illustrations and photography’s combination examples were found. The main question of the final work is: can jewelry illustrations replace jewelry photography in promotional image photo shoot? Photography’s and fashion illustration’s synthesis creating a fragment image is the main object. Work tasks are to review the relevance and history of fashion illustration and its integration in human image, analyze the advertisement relevance of small fashion products and to fulfill formal, narrative and comparative analysis, accomplish creative photo shoot using predominant jewelry advertising trends and to illustrate the jewelry on top of the pictures. Because of the pandemic it is hard to organize a photo shoot working with other people. The relevance of the theme is that it creates an opportunity to work with people all around the world because it is not necessary to have a real product in photo shoot. It is a big advantage for an image designer because there is no need to meet a client and it is possible to collaborate with him or her online. The method of research is formal and narrative analysis which are meant to help to understand the promotional photo shoot image production structures. While analyzing 2021 jewelry commercial photography it is seen that minimalistic, fragment pictures are trending. This information including a vision for photo shoot and client goals and values analysis will be used in creating and full filling the photo shoot in photo studio. Before taking the pictures it is important to plan every detail: clothing, makeup and hairstyle, background, model poses, emotion and the team. The final result are 10 images, each have two pictures: fragment of the body and full look. The jewelry are digitally drawn on top of the picture using “Procreate” software and “Apple Ipad Air” with “Apple pencil”. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – „PERLE design by Greta“ papuošalų reklaminė fotosesija jungiant fotografiją su mados iliustracija. Darbo tikslas yra išanalizuoti mados iliustracijos raidą istoriniame kontekste bei šiuolaikines mados produktų reklamines fotografijas, ir, apjungiant iliustraciją su fotografija sukurti įvaizdinę reklaminę fotosesiją užsakovui ,,PERLE design by Greta“. Literatūros apžvalgoje analizuota mados iliustracija istoriniame kontekste. Analizės metu atskleistos priežastys lėmusios mados iliustracijos pokyčius, atrasti seniausieji mados iliustracijos ir fotografijos pavyzdžiai. Išanalizuota „Vogue“ žurnalo viršelių raida, kurios metu pastebėtas mados iliustracijos aktualumas ir raiška bėgant laikmečiams. Baigiamajame darbe keliamas klausimas – ar iliustruoti papuošalai įvaizdinėje fotosesijoje gali pakeisti juvelyrikos fotografiją? Darbo objektas – fotografijos ir mados iliustracijos sintezė, kuriant fragmentišką įvaizdį. Darbo aktualumas – dėl esančios pandemijos yra sunku organizuoti papuošalų reklamines fotosesijas bendradarbiaujant gyvai, o šis būdas nereikalauja didelės komandos. Galima bendradarbiauti su žmonėmis iš viso pasaulio. Nesvarbu, kur yra užsakovas ir reklamuojamas produktas, nes jam nupiešti yra reikalinga nuotrauka, o ne realus daiktas, naujumas – įvaizdinėje fotosesijoje juvelyrika vaizduojama kaip iliustracinis elementas. Tai didelis pranašumas įvaizdžio dizaineriui, kadangi nereikia susitikti su užsakovu, darbą su juo galima vykdyti nuotoliniu būdu, pasitelkiant šiuolaikines technologijas. Pasirinktas darbo tyrimo metodas: formalioji ir naratyvinė analizės, siekiant išsiaiškinti reklaminės fotosesijos įvaizdžio formavimo struktūros dalis. Analizuojamos populiariausiųjų juvelyrikos ženklų reklaminės fotosesijos, kuriomis išsiaiškinta, kad papuošalai dažniausiai reklamuojami pasitelkiant fragmentinę, minimalistinę fotografiją. Kuriamus įvaizdžius siekiama sukurti ir realizuoti atsižvelgiant į 2021 metų žymiausiųjų papuošalų kūrėjų reklamines nuotraukas. Atliekant kūrybinę projekto dalį sukuriama darbo vizija, atliekama užsakovo profilio analizė, kuri padeda suprasti dizainerės tikslus ir vertybes. Kūrybiniam rezultatui išpildyti atliekamas detalus pasiruošimas įvaizdinei fotosesijai – parenkama apranga, modelio makiažas ir šukuosena, anturažas, modelio pozos, emocija, formuojama komanda. Kūrybinės dalies rezultatas – atlikta reklaminė įvaizdinė fotosesija, sukuriant 10 įvaizdžių fotografijas, kurios metu fotosesija atliekama be reklamuojamo produkto – papuošalų. Vienam įvaizdžiui fotografuojamos dvi nuotraukos: fragmentinė ir pilnu ūgiu. Papuošalai skaitmeniniu būdu „Procreate“ programa yra užpiešiami ant galutinių nuotraukų, naudojant planšetinį kompiuterį ir išmanųjį pieštuką. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject mados iliustracija, fotografija, sintezė, juvelyrika en_US
dc.title „Perle design by Greta'' papuošalų reklaminė fotosesija jungiant fotografiją su mados iliustracija en_US
dc.title.alternative “Perle Design by Greta” Jewellery Promotional Photo Shoot Combining Photography with Fashion Illustration en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra