DSpace talpykla

Augalų reikšmių analizavimas fotografijoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Simonavičiūtė, Jovilė
dc.date.accessioned 2021-12-15T09:47:53Z
dc.date.available 2021-12-15T09:47:53Z
dc.date.issued 2021-06-30
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5573
dc.description Relevance / novelty of the work topic. This dissertation explores not only the symbolic meaning of flowers, but also travels to several photographers such as: Robert Mappletorpe, Dr. In the photographs of Dain L. Tasker, Richard Fischer, they show the fragility, temporality, and dominant meaning of death, darkness, and shadow in flowers. Representation of duality, with equal emphasis on the fragility and power of flower shapes. Dr. Dain L. Tasker also captured ghost-like, fragile, minimalist images, and the inside of the flower was more important to him - something invisible. Baudelaire's text "Flowers of Evil", discovered deeper into the darkness, in this author's work, is a stirring a world brimming with extinction and has been dominated by Satan. Baudelaire thought that one element could not survive without each other, just as the actual beauty of blossoms is linked with the conceptual menace of evil. However, there is something special about Baudelaire attractive about evil as well. Baudelaire demonstrates in Flowers of Evil that his purpose was to draw beauty from evil. Analyzing the text emerges the concept of psychological projection, which has been extensively explored in Carl Jung’s psychological works. Carl Jung argues that everyone must also struggle with the possibilities of good and evil. But too many people are ready for defeat because they do not want to acknowledge the destructive side of their being. Using a variety of psychological defense mechanisms, such people do their best not to admit their guilt and shortcomings. In doing so, these elements of their personality are transferred to unconsciousness and form an area of the psyche that Jung calls a shadow. The shadow actively influences our personality and influences our behavior in many unforeseen ways. When we behave the way our shadow product is, perhaps we behave badly whether we behave destructively rather than take responsibility for such actions, most people use a psychological phenomenon called projection to avoid being directed into their shadow. Projection occurs when we attribute an element of our personality that is unconscious to another person, group, or object. Comparing the collected information, I analyze the meaning of death and the end in the context of flowers, choosing funeral flowers for photography, through them I convey death, but at the same time I reveal the beauty in the end moment. Because funeral flowers are full of sadness, reverence, and compassion, they are most often used to honor the deceased, they are simply pushed aside in a visual sense. en_US
dc.description.abstract Darbo temos aktualumas/naujumas. Šiame baigiamajame darbe tiriama ne tik gėlių simbolinę reikšmę, bet ir keliaujama prie keleto fotomenininkų tokie kaip: Robert Mappletorpe, Dr. Dain L. Tasker, Richard Fischer, fotografijose jie parodo gėlių trapumą, laikinumą ir dominuojančią mirties, tamsos, šėšėlio reikšmę. Dvilypumo vaizdavimas, vienodai pabrėžiant gėlių formų trapumą ir galią. Dr. Dain L. Tasker taip pat fiksavo į vaiduoklius panašūs, trapius, minimalistinius vaizdus, jam buvo svarbiau gėlės vidus - tai kas nematoma. Labiau gilinantis į tamsos pusę atrandama Baudelaire‘o tekstas „Blogio gėlės“ šiame autoriaus kūrinyje yra sužadinamas pasaulis, pripildytas nykimo, nuodėmės ir veidmainystės, kuriame dominuoja šėtonas. Kaip ir fizinis gėlių grožis, susipynęs su abstrakčia blogio grėsme, Baudelaire'as manė, kad vienas kraštutinumas negali egzistuoti be kito. Tačiau Baudelaire’ui blogyje taip pat yra kažkas viliojančio. Taigi, rašydamas „Blogio gėlės“, Baudelaire’as dažnai sakė, kad jo tikslas buvo išgauti grožį iš blogio. Analizuojant tekstą atsiranda psichologinės projekcijos sąvoką, kurią plačiai nagrinėjo Carl‘o Jungo‘o psichologiniai veikalai. Carl‘as Jung‘as teigia, kad kiekvienas žmogus taip pat turi kovoti su gėrio ir blogio galimybėmis. Tačiau per daug žmonių pasirengę pralaimėjimui, nes nenori pripažinti destruktyvios savo esybės pusės. Naudodajantis įvairiais psichologinės gynybos mechanizmais, tokie žmonės daro viską, kad nepripažintu savo kaltės ir trūkumų. Tai darydami, šie savo asmenybės elementai yra perkeliami į nesąmoningumą ir sudaro psichikos sritį, kurią Jung’as vadina šešėliu. Šešėlis daro aktyvią įtaką mūsų asmenybei ir daro įtaką mūsų elgesiui daugybe nenumatytų būdų. Kai elgiamės taip, kaip yra mūsų šešėlio produktas, galbūt mes blogai elgiamės ar elgiamės destruktyviai, o ne prisiimame atsakomybę už tokius veiksmus, dauguma žmonių tam naudojasi psichologiniu reiškiniu, vadinamu projekcija, kad nebūtų nukreiptas į jų šešėlį. Projekcija įvyksta tada, kai savo asmenybės elementą, esantį nesąmoningame, priskiriame kitam asmeniui, grupei ar objektui. Palyginus surinktą informaciją analizuoju mirties, pabaigos reikšmę gėlių kontekste pasirinkdama laidotuvių gėles fotografijai, per jas perteikiu mirtį, bet kartu ir atskleidžiu grožį pabaigos akimirkoje. Kadangi laidotuvių gėlės yra kupinos liūdesio, pagerbimo ir atjautos, jos dažniausiai ir yra naudojamo pagerbti mirusįjį, jos tiesiog yra nustumiamos į šalį vizualinę prasme. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject augalų reikšmės, simbolika, mitologija, meninė fotografija en_US
dc.title Augalų reikšmių analizavimas fotografijoje en_US
dc.title.alternative Analysis of Plant Meanings in Photography en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra