DSpace talpykla

Kompanijos „Portxpert Central Norway“ logotipo ir vizualinio identiteto dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kubiliūtė, Aistė
dc.date.accessioned 2021-12-15T08:54:08Z
dc.date.available 2021-12-15T08:54:08Z
dc.date.issued 2021-06-30
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5565
dc.description Work theme. Design of the Logo and Visual Identity for the Company “Portxpert Central Norway”. The aim of the final work. Update the Portxpert Central Norway logo and create a visual style for additional elements (business card, notebook, car, workwear). Main tasks. Reveal the customer's needs, analyze analogues, review the latest design trends, create a logo and visual style suggestions The object of the final work. Development of the visual style of the company of the gateway company Portxpert Central Norway (for car, notebook, T-shirt, sweaters, business cards, workwear). Relevance / novelty of the topic. ,, In today’s business world, the competitive struggle is not based on brand choice but on brand competition, so choosing and modifying the right logo becomes a critical aspect of every modern business. Oržekauskas and Krupavičius (2009) agree that “the quality factor is no longer a means of differentiation from competitors for most companies. Trademarks and logos are becoming the main means of combating competitors ” (Oržekauskas, Krupavičius 2009, p. 475). ,, Logo (logotype <gr. Logos - word + typos - imprint), graphic element of a trademark, stylized inscription of the name of the company (full or abbreviated) or the name of the group of goods or services produced by it. The logo identifies the symbolized object. The logo can be a symbol, a picture, an exclusive design, specially depicted letters, a combination of colors’’ (https://www.vle.lt/straipsnis/logotipas/). ,, When analyzing the concept of a logo, it is necessary to mention that in the scientific literature, the logo of an organization is also defined as a key communicated element of a company image (Ewing, 2006). Given that the logo is the first point of interaction between a company and its customers, it creates a visual image in the minds of consumers and helps to identify the company or the brand associated with it. In this respect, the logo is a catalyst for good or bad emotions associated with the company and its products. Consequently, the logo is treated as the most important tool for planning a company’s image’’ (Banerjee, 2008). Thesis problem: Is the current choice of the "Portxpert Central Norway" company logo in line with modern trends? en_US
dc.description.abstract Darbo tema. Kompanijos ,,Portxpert Central Norway’’ logotipo ir vizualinio stiliaus dizainas Baigiamojo darbo tikslas. atnaujinti įmonės „ Portxpert Central Norway’’logotipą bei sukurti vizualinį stilių papildomiems elementams (vizitinei kortelei, blanknotui, automobiliui, darbinei aprangai). Pagrindiniai uždaviniai. Atskleisti užsakovo poreikius, išanalizuoti analogus, apžvelgti naujausias dizaino tendencijas, sukurti logotipą ir vizualinio stiliaus pasiūlymus. Baigiamojo darbo objektas. Vartų įmonės ,, Portxpert Central Norway’’ įmonės vizualinio stiliaus kūrimas (automobiliui, blanknotui, marškinėliams, džemperiams, vizitinėms kortelėms,darbinei aprangai). Temos aktualumas/ naujumas. ,, Šiuolaikiniame verslo pasaulyje konkurencinė kova grindžiama ne prekių pasirinkimo galimybėmis, bet prekių ženklų konkurencija, todėl tinkamo logotipo pasirinkimas ir modifikacija tampa ypatingai svarbiu kiekvienos šiuolaikinės įmonės aspektu. Oržekauskas ir Krupavičius (2009) pritaria, jog „kokybės faktorius daugumai kompanijų nebėra išsiskyrimo iš konkurentų priemonė. Pagrindine kovos su konkurentais priemone tampa prekių ženklai ir logotipai“ (Oržekauskas, Krupavičius 2009, p. 475). ,, Logotipas (angl. logotype < gr. logos – žodis + typos – atspaudas), grafinis prekės ženklo elementas, stilizuotas įmonės pavadinimo (viso ar sutrumpinto) ar jos gaminamų prekių arba teikiamų paslaugų grupės pavadinimo užrašas. Pagal logotipą atpažįstamas simbolizuojamas objektas. Logotipas gali būti simbolis, paveikslas, išskirtinis dizainas, ypatingai pavaizduotos raidės, spalvų derinys‘‘ ( https://www.vle.lt/straipsnis/logotipas/). ,,Analizuojant logotipo sampratą, būtina paminėti, jog mokslinėje literatūroje organizacijos logotipas taip pat apibrėžiamas kaip pagrindinis komunikuojamas kompanijos įvaizdžio elementas (Ewing, 2006). Atsižvelgiant į tai, kad logotipas yra pirmasis kompanijos ir jos klientų sąveikos taškas, vartotojų mintyse jis sukuria vizualų paveikslą ir padeda atpažinti kompaniją ar su ja asocijuojamą prekės ženklą. Šiuo požiūriu, logotipas yra gerų arba blogų emocijų, siejamų su kompanija ir jos produktais, katalizatorius. Vadinasi, logotipas yra traktuojamas kaip svarbiausia kompanijos įvaizdžio planavimo priemonė‘‘ (Banerjee, 2008). Baigiamojo darbo problema : Ar dabartinis ,, Portxpert Central Norway‘‘ įmonės logotipo pasirinkimas atitinikas šiuolaikines tendencijas? en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject logotipas, vizualinio stiliaus dizainas, prekių ženklai, įvaizdis en_US
dc.title Kompanijos „Portxpert Central Norway“ logotipo ir vizualinio identiteto dizainas en_US
dc.title.alternative Design of the Logo and Visual Identity for the Company “Portxpert Central Norway” en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra