Santrauka:
Baigiamasis darbas „Reklamos priemonių kūrimas Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazijai“. Studentė Gintarė Butkutė, vadovė lektorė Gitana Ginevičienė; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Baigiamojo darbo tikslas – parodyti studijuojant reklamos technologijas įgytas kompetencijas ir susieti jas su praktine veikla, kuriant skaitmeninę reklamą Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazijai
Baigiamojo darbo objektas – Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazijai kuriami reklaminiai vaizdo filmai, animacinis vaizdo filmas, reklaminiai maketų paketai socialiniam tinklui „Facebook“.
Baigiamojo darbo problema – gimnazija siekia padidinti savo žinomumą ir patrauklumą, panaudodama reklamą. Tačiau reklamos priemonių trūkumas, apsunkina galimybę pasiekti šiuos tikslus.
Baigiamojo darbo struktūra - įvade pateikta reklamos svarba, analitinėje dalyje remiantis moksliniais šaltiniais išanalizuota reklamos technologijų raida, jų įtaką kūrybiniams sprendimams bei detaliau analizuojama skaitmeninė reklama. Projektinėje dalyje aprašyti koncepcijos įgyvendinimo veiksmai, išvadose apibendrinami gauti rezultatai ir pateikti svarbiausi pasiūlymai.
Baigiamojo darbo metu sukurti keturi reklaminiai maketai skirti internetiniams puslapiams, trys reklaminiai vaizdo filmai ir vienas animacinis vaizdo filmas.
Baigiamąjį darbą sudaro 53 puslapiai, 10 lentelių, 21 paveikslų, 44 literatūros šaltiniai, 5 priedai.
Description:
The final paper "Creation of the advertising tools for Stasys Šalkauskis Gymnasium in Šiauliai.". Gintarė Butkutė. Scientific supervisor Gitana Ginevičienė; Kaunas College, Faculty of Technology. Department of Media Technologies - Kaunas, 2021.
The aim of the paper: to show the competencies acquired while studying advertising technologies and to connect them with practical activities, creating digital advertising for Šiauliai Stasys Šalkauskis Gymnasium
The object of the paper: production of promotional videos, animated video, advertising layout packages for the social network Facebook for Šiauliai Stasys Šalkauskis Gymnasium.
The structure of the paper: the introduction presents the importance of advertising, the analytical part analyzes the development of advertising technologies, their influence on creative decisions based on scientific sources, and analyzes digital advertising in detail. The project part describes the actions of the concept implementation, the conclusions summarize the obtained results and present the most important proposals.
The results of the paper: during the final work, four advertising layouts for web pages, three promotional videos and one animated video were created.
The volume of the paper consists of 53 pages, 10 tables, 21 figures, 44 references, 5 appendices.
Keywords: advertising, animation, video, layout.