Santrauka:
Tyrimo problema. Darbo autorė savo darbo praktikos metu pastebėjo, kad vaikams trūksta bendradarbiavimo įgūdžių kasdieninėse situacijose. Problema išryškėjo sprendžiant situacijas konfliktų sprendimo metu, nemokėjimas susiburti, pabaigti darbą iki pabaigos. Kaip teigia M. Teresevičienė, G. Gedvilienė (2003), turėdamas gerai išugdytus bendradarbiavimo įgūdžius, vaikas geba dirbti komandoje, spręsti konfliktus, jaučia atsakomybę, geba spręsti konfliktus. Atsižvelgus į anksčiau išsakytus teiginius, šiuo darbu siekiama įvertinti bendradarbiavimo įgūdžių lavinimo galimybes ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Tyrimo objektas. 4-5 metų amžiaus vaikų bendradarbiavimo įgūdžių lavinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Tyrimo tikslas - atskleisti 4 - 5 metų amžiaus vaikų bendradarbiavimo įgūdžių lavinimo galimybes ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Description:
Identification of the problem. During the internship the author of the paper has noticed that children lack cooperation skills in everyday situations. The problem became apparent when solving problems, during conflict resolutions, inability to get together, to finish work to the end. According to M. Teresivičienė, G. Gedvilienė (2003), a child possessing well-developed cooperation skills, is able to work in a team, resolve conflicts, be responsible, able to resolve conflicts. Considering the statements made earlier, this work aims to evaluate the possibilities of the development of cooperation skills in a pre-school education institution.
Object of the research - development of cooperation skills of 4-5-year-old children in pre-school education institution.
The aim/goal of the research – to reveal the possibilities of developing cooperation skills of children aged 4 - 5 in a pre-school education institution.