DSpace talpykla

Studijos „FaceMyo“ pakuočių serijos ir reklaminių objektų dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kocimaitė, Toma
dc.date.accessioned 2021-08-18T11:30:57Z
dc.date.available 2021-08-18T11:30:57Z
dc.date.issued 2021-06-30
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5174
dc.description The topic of my final work is FaceMyo packaging design. Three different box designs have been created for this topic for a serum bottle, facial massage tools, and a set of all products. A leaflet, a serum bottle label and a billboard have also been created. The customer has not had any packing boxes so far, and the design of the current label has also been changed. When creating packaging designs, the FaceMyo company, its goals, website, services, and products were analyzed. Product and packaging design was also analyzed. What influences the size, shape, functionality, price of the package. Also, when examining the psychology of colors, it was taken into account what emotions are caused by certain colors. When developing a product, it is very important not to forget to communicate it properly, therefore its benefits and ways will be considered. The main goal of packaging design is to create a classic packaging that would symbolize naturalness, quality, beauty. Because the products are made from natural ingredients, ideas are drawn from nature. The idea arose to create a mountain silhouette, and to incorporate the contour line of the face profile in the middle of it. The mountain imitation symbolizes that all products are made from natural resources, and the contour of the face symbolizes that all FaceMyo products are for the face. The shape of the pack is cylindrical, with a foam inside that can be used to stabilize a bottle of facial serum to stabilize it. The packaging of the facial massage tools and kit was designed according to the same principle as the design of the rose serum package. en_US
dc.description.abstract Mano baigiamojo darbo tema ,,FaceMyo“ pakuočių dizainas. Šia tema sukurti trys skirtingi dėžučių dizainai skirti serumo buteliukui, veido masažiniams įrankiams, bei visų produktų rinkiniui. Taip pat sukurtas lankstinukas, serumo buteliuko etiketė, bei reklaminis skydelis. Užsakovas iki šiol neturėjo jokių įpakavimo dėžučių, taip pat buvo pakeistas dabartinės etiketės dizainas. Kuriant pakuočių dizainus, buvo išanalizuota ,,FaceMyo“ kompanija, jos tikslai, internetinė svetainė, paslaugos, bei produkcija. Taip pat buvo analizuojamas produkto pakuotės dizainas. Kokią įtaką daro pakuotės dydis, forma, funkcionalumas, kaina. Taip pat išnagrinėjus spalvų psichologiją, buvo atsižvelgta į tai kokias emocijas sukelia tam tikros spalvos. Kuriant produktą labai svarbu nepamiršti tinkamai jį iškomunikuoti, todėl bus nagrinėjama jo nauda, bei būdai. Pagrindinis pakuočių dizaino tikslas yra, sukurti klasišką pakuotę, kuri simbolizuotų natūralumą, kokybiškumą, grožį. Kadangi produktai yra sukurti iš natūralių ingredientų, idėjų semiamasi iš gamtos. Kilo mintis sukurti kalno siluetą, bei jo viduryje įkomponuoti veido profilio kontūro liniją. Kalno imitacija simbolizuoja, kad visi produktai yra pagaminti iš gamtos išteklių, o veido kontūras simbolizuoja, kad visa ,,FaceMyo“ produkcija yra skirta veidui. Pakuotės forma yra sukurta cilindro formos, viduje naudojama puta, į kurią galima įstatyti veido serumo buteliuką, tam kad jį stabilizuoti. Masažinių veido priemonių ir rinkinio pakuotės buvo kuriamos laikantis tokio paties principo kaip kuriant rožių serumo pakuotę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject pakuočių dizainas, analizė, etiketė, reklaminis skydelis en_US
dc.title Studijos „FaceMyo“ pakuočių serijos ir reklaminių objektų dizainas en_US
dc.title.alternative Design of a Series of Packaging and Promotional Items for “FaceMyo” Studio en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra