Santrauka:
Mano baigiamojo darbo tema ,,FaceMyo“ pakuočių dizainas. Šia tema sukurti trys skirtingi
dėžučių dizainai skirti serumo buteliukui, veido masažiniams įrankiams, bei visų produktų rinkiniui.
Taip pat sukurtas lankstinukas, serumo buteliuko etiketė, bei reklaminis skydelis. Užsakovas iki šiol
neturėjo jokių įpakavimo dėžučių, taip pat buvo pakeistas dabartinės etiketės dizainas.
Kuriant pakuočių dizainus, buvo išanalizuota ,,FaceMyo“ kompanija, jos tikslai, internetinė
svetainė, paslaugos, bei produkcija. Taip pat buvo analizuojamas produkto pakuotės dizainas. Kokią
įtaką daro pakuotės dydis, forma, funkcionalumas, kaina. Taip pat išnagrinėjus spalvų psichologiją,
buvo atsižvelgta į tai kokias emocijas sukelia tam tikros spalvos.
Kuriant produktą labai svarbu nepamiršti tinkamai jį iškomunikuoti, todėl bus nagrinėjama jo
nauda, bei būdai.
Pagrindinis pakuočių dizaino tikslas yra, sukurti klasišką pakuotę, kuri simbolizuotų
natūralumą, kokybiškumą, grožį. Kadangi produktai yra sukurti iš natūralių ingredientų, idėjų
semiamasi iš gamtos. Kilo mintis sukurti kalno siluetą, bei jo viduryje įkomponuoti veido profilio
kontūro liniją. Kalno imitacija simbolizuoja, kad visi produktai yra pagaminti iš gamtos išteklių, o
veido kontūras simbolizuoja, kad visa ,,FaceMyo“ produkcija yra skirta veidui. Pakuotės forma yra
sukurta cilindro formos, viduje naudojama puta, į kurią galima įstatyti veido serumo buteliuką, tam
kad jį stabilizuoti. Masažinių veido priemonių ir rinkinio pakuotės buvo kuriamos laikantis tokio
paties principo kaip kuriant rožių serumo pakuotę.
Description:
The topic of my final work is FaceMyo packaging design. Three different box designs have been
created for this topic for a serum bottle, facial massage tools, and a set of all products. A leaflet, a
serum bottle label and a billboard have also been created. The customer has not had any packing
boxes so far, and the design of the current label has also been changed. When creating packaging
designs, the FaceMyo company, its goals, website, services, and products were analyzed. Product and
packaging design was also analyzed. What influences the size, shape, functionality, price of the
package. Also, when examining the psychology of colors, it was taken into account what emotions
are caused by certain colors. When developing a product, it is very important not to forget to
communicate it properly, therefore its benefits and ways will be considered. The main goal of
packaging design is to create a classic packaging that would symbolize naturalness, quality, beauty.
Because the products are made from natural ingredients, ideas are drawn from nature. The idea arose
to create a mountain silhouette, and to incorporate the contour line of the face profile in the middle
of it. The mountain imitation symbolizes that all products are made from natural resources, and the
contour of the face symbolizes that all FaceMyo products are for the face. The shape of the pack is
cylindrical, with a foam inside that can be used to stabilize a bottle of facial serum to stabilize it. The
packaging of the facial massage tools and kit was designed according to the same principle as the
design of the rose serum package.