DSpace talpykla

Priešmokyklinio amžiaus vaiko, kaip skaitytojo, ugdymas(-is)

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Maciuvienė, Rita
dc.date.accessioned 2021-08-13T06:51:09Z
dc.date.available 2021-08-13T06:51:09Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4964
dc.description A reader must be trained by reading to him/her every day from the young age and demonstrating the example of reading. Properly trained understanding, distinguishing and connection of sounds facilitates a child’s learning to read significantly. Reading is not understood as a skill, but rather as a process of thinking that needs energetic activity of a reader. There is no learning, just the course of an interesting activity chosen by a child according to the acceptable methods. Issue of the research – insufficient attention to the training of children’s reading in the preschool age. The issue is specified with problematic questions: what is the attitude of pedagogues towards the training of reading in preschool-aged children? In what way the training of reading in preschool-aged children takes place in the preschool institution? Goal of the research – to reveal the significance of self-/training of a preschool-aged child as a reader. en_US
dc.description.abstract Skaitytoją reikia ugdyti skaitant jam kasdien nuo pat mažumės ir rodant skaitymo pavyzdį. Tinkamai išlavintas garsų suvokimas, skyrimas, jungimas ženkliai palengvina vaiko mokymąsi skaityti. Skaitymas suvokiamas ne kaip įgūdis, o kaip mąstymo procesas, reikalaujantis aktyvios skaitančiojo veiklos. Jokio išmokimo nėra, yra tik įdomios veiklos eiga, kurią renkasi vaikas, pagal jam priimtinus metodus. Tyrimo problema – nepakankamas dėmesys vaikų skaitymo ugdymui priešmokykliniame amžiuje. Problema tikslinama probleminiais klausimas: koks pedagogų, tėvų požiūris į priešmokyklinio amžiaus vaikų skaitymo ugdymą? Kaip ikimokyklinio ugdymo įstaigoje vyksta priešmokyklinio amžiaus vaikų skaitymo ugdymas? Tyrimo tikslas - atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaiko, kaip skaitytojo ugdymo (-si) reikšmę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Priešmokyklinis amžius; skaitytojas en_US
dc.title Priešmokyklinio amžiaus vaiko, kaip skaitytojo, ugdymas(-is) en_US
dc.title.alternative (Self)-Training of a Preschool-Aged Child as a Reader en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra