„Gyvojo kampelio“ reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymui(-si)

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Užsienio šalyse gyvūnų įtraukimas į ugdymo procesą yra gana dažnai naudojamas ir plačiai paplitęs ugdymo metodas, tačiau Lietuvoje tai praktikuojama retai. Mūsų šalyje paprastai įgyvendinami tik pavieniai gyvūnų asistuojamo ugdymo užsiėmimai, trūksta „Gyvųjų kampelių“, kur vaikai galėtų nuolat stebėti, prižiūrėti gyvūnus. Problema – kokią reikšmę ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymui (-si), turi „Gyvieji kampeliai“? Tyrimo objektas: „Gyvojo kampelio“ reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymui (-si). Tyrimo tikslas: atskleisti „Gyvojo kampelio“ reikšmę ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymui (-si).

Description

The pets are often involved into the educational process abroad. It is quite a frequently used and widely spread educational method, yet it is rarely practised in Lithuania. Usually, only single sessions assisted by animals are implemented in our country. The insufficient attention is given to the fact that such corners have positive impact on children with various, especially emotional and behavioural disorders. Thus, the problematic question arises, what meaning the pet’s corners have for education of pre-school children, who have emotional and behavioural disorders. Object of the research – the significance of the pet’s corner for education of pre-shool children, who have emotional and behavioural disorders. The aim of the paper is to disclose the significance of the pet’s corner for education of preschool children, who have emotional and behavioural disorders.

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By