Santrauka:
Užsienio šalyse gyvūnų įtraukimas į ugdymo procesą yra
gana dažnai naudojamas ir plačiai paplitęs ugdymo metodas, tačiau Lietuvoje tai praktikuojama retai.
Mūsų šalyje paprastai įgyvendinami tik pavieniai gyvūnų asistuojamo ugdymo užsiėmimai, trūksta
„Gyvųjų kampelių“, kur vaikai galėtų nuolat stebėti, prižiūrėti gyvūnus. Problema – kokią reikšmę
ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymui (-si), turi „Gyvieji
kampeliai“?
Tyrimo objektas: „Gyvojo kampelio“ reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių
elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymui (-si).
Tyrimo tikslas: atskleisti „Gyvojo kampelio“ reikšmę ikimokyklinio amžiaus vaikų,
turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymui (-si).
Description:
The pets are often involved into the educational process
abroad. It is quite a frequently used and widely spread educational method, yet it is rarely practised
in Lithuania. Usually, only single sessions assisted by animals are implemented in our country. The
insufficient attention is given to the fact that such corners have positive impact on children with
various, especially emotional and behavioural disorders. Thus, the problematic question arises, what
meaning the pet’s corners have for education of pre-school children, who have emotional and
behavioural disorders.
Object of the research – the significance of the pet’s corner for education of pre-shool
children, who have emotional and behavioural disorders.
The aim of the paper is to disclose the significance of the pet’s corner for education of preschool
children, who have emotional and behavioural disorders.