Logistikos paslaugų kokybės valdymo tobulinimas UAB „DPD Lietuva“

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Pirmoje teorinėje dalyje analizuojama paslaugos sąvoka ir samprata, jos kokybės užtikrinimui naudojamus metodus ir modelius, bei akcentuojama klientų lūkesčių pasitenkinimo svarba, norint užtikrinti patenkintų klientų skaičių. Taip pat akcentuojamos pagrindinės nepasitenkinimo priežastys siuntų pristatymo metu. Antroje darbo dalyje kalbama apie įmonę UAB „DPD Lietuva“, jos charakteristiką ir istoriją, bei atliekamą veiklą. Skyriuje yra analizuojama įmonės veikla, jos ypatumai, atliekami procesai. Aptariami ir išanalizuojami vidiniai ir išoriniai veiksniai, kurie daro tiesioginę įtaką įmonės produktyvumui. Taip pat aprašoma atliekamo tyrimo metodika, atliekamas pats tyrimas ir trumpai išanalizuojama jo metu gauta informacija. Trečioje dalyje yra vertinami praeituose skyriuose atliktos analizės ir UAB „DPD Lietuva“ siuntų pristatymo kokybės valdymas. Įvertinus šiuos metodus ir išskyrus esmines problemas, ieškomi sprendimai, kurie padėtų jas išspręsti. Darbo problema – dėl per mažai skiriamo dėmesio klientų aptarnavimo kokybės gerinimui ir per mažo darbuotojų parengimo, siuntų pristatymo skyriuje kyla įvairios problemos ir tuo pačiu krenta įmonės konkurencingumo lygis. Įmonė nuolatos kenčia dėl skundų dėl prasto kurjerių darbo tiek įvairiuose atsiliepimus apie įmones priimančiuose internetiniuose puslapiuose, tiek socialiniuose tinkluose, taip pat juos tiesiogiai gauna dėl to atsakingų skyrių darbuotojai. Vėluojantys siuntų pristatymo terminai, jų grįžimas į terminalą ar tiesiog vartotojų nepasitenkinimas yra pagrindiniai veiksniai, kurie kenkia paslaugų kokybei. Taigi iškyla klausimas - kokie kokybės valdymo metodai padėtų pagerinti UAB „DPD Lietuva“ teikiamų paslaugų kokybę?4 Darbo tikslas – įvertinus logistikos paslaugų kokybės valdymo problemas UAB „DPD Lietuva“, pasiūlyti teikiamų paslaugų gerinimo galimybes.

Description

The first theoretical part analyzes the concept of service, the methods and models used to ensure its quality, and emphasizes the importance of meeting customer expectations to ensure the number of satisfied customers. The main reasons for dissatisfaction during the delivery of parcels are also highlighted. The second part of the work deals with the company UAB DPD Lietuva, its characteristics and history, and the activities performed. The chapter analyzes the company's activities, its features, processes. Internal and external factors that directly affect the company's productivity are discussed and analyzed. The methodology of the research is also described, the research itself is performed and the information obtained during it is briefly analyzed. The third part evaluates the analysis performed in the previous chapters and the quality management of UAB DPD Lietuva parcel delivery. After evaluating these methods and excluding the underlying problems, solutions are sought to help solve them. The main problem of the thesis – Due to too little attention paid to improving the quality of customer service and too little training of employees, the parcel delivery department has various problems and at the same time the level of competitiveness of the company decreases. Delays in the delivery of parcels, their return to the terminal or simply consumer dissatisfaction are the main factors that affect the quality of services. Thus, the question arises - what methods would help to improve the quality of services provided by UAB DPD Lietuva? The aim of the thesis – to offer the possibilities of improving the provided services after evaluating the quality management problems of logistics services in UAB „DPD Lietuva“.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By