Keturių žvaigždučių viešbučio „Viktorija Hotel Kaunas“ paslaugų plėtros galimybės didinant SPA paslaugas

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Viešbučių verslo dinamiškumas ir augantys klientų poreikiai skatina apgyvendinimo įstaigas išlaikyti konkurencinį pranašumą rinkoje. Papildomų paslaugų įvairovė ne tik gerina įstaigos įvaizdį, bet ir įtakoja gaunamą pelną. Šiomis dienomis ypač aktuali tema yra domėjimasis sveikatos tobulinimo galimybėmis, todėl vis daugiau viešbučių į papildomų paslaugų asortimentą įtraukia SPA paslaugas. Šių paslaugų teikimas viešbutyje ne tik gerina klientų pasitenkinimą, bet ir atnešą nemažą dalį pelno, todėl labai aktualu tobulinti ir plėsti SPA paslaugas, atsižvelgiant į svečių poreikius.

Description

Rapidly changing customer needs and the dynamics of the hotel industry make companies staying competitive. The variety of different services not only improves the representation of the company but also plays an important role in the financial income. Nowadays, knowledge developing in healthcare possibilities is a common topic, yet more hotels offer SPA services. This solution not only improves the fulfillment for customers' experience but also increases a financial income, for this reason, it is crucial to develop SPA services depending on customers' needs.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By