DSpace talpykla

Klientų pasitenkinimo keturių žvaigždučių viešbučio „Kaunas“ teikiamomis paslaugomis didinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Taraškevičiutė, Greta
dc.date.accessioned 2021-07-28T09:48:08Z
dc.date.available 2021-07-28T09:48:08Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4846
dc.description The final work analyzes the hotel "Kaunas" and guests' satisfaction with its services and maintenance. Customer satisfaction is the customer's emotional reaction to the quality of the service or product experienced. The satisfaction of hotel guests depends on pre-determined expectations. After the research, it became clear that the guests of Kaunas Hotel feel the greatest satisfaction with the location, cleanliness and quality of services of the hotel. Quantitative research has shown that most of the reasons for guest dissatisfaction are to blame for low communication between staff and guests. A qualitative study with the manager of the hotel "Kaunas" showed how the hotel understands its strengths and weaknesses in the range of services offered by the hotel and in the service process. SWOT analysis has shown that the hotel’s strengths and opportunities outweigh its weaknesses and threats. en_US
dc.description.abstract Baigiamajame darbe analizuojamas viešbutis „Kaunas“ bei svečių pasitenkinimas jo teikiamomis paslaugomis ir aptarnavimu. Kliento pasitenkinimas - kliento emocinė reakcija į patirtos paslaugos ar produkto kokybę. Viešbučio svečių pasitenkinimas priklauso nuo iš anksto susidarytų lūkesčių. Atlikus tyrimus paaiškėjo, kad viešbučio „Kaunas“ svečiai didžiausią pasitenkinimą jaučia viešbučio vieta, švara, bei paslaugų kokybe. Kiekybinis tyrimas parodė, jog dėl daugumos svečių nepasitenkinimo priežasčių yra kalta maža komunikacija tarp darbuotojų ir svečių. Atliktas kokybinis tyrimas su viešbučio „Kaunas“ vadove, parodė kaip viešbutis supranta savo stipriąsias ir silpnąsias vietas viešbučio siūlomų paslaugų asortimente, bei aptarnavimo procese. Atlikta SSGG analizė parodė, kad viešbučio stiprybės ir galimybės pralenkia silpnybes ir grėsmes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viešbutis, paslaugos, klientai, pasitenkinimas en_US
dc.title Klientų pasitenkinimo keturių žvaigždučių viešbučio „Kaunas“ teikiamomis paslaugomis didinimas en_US
dc.title.alternative Increasing Customer Satisfaction with the Services Provided by Four Star Kaunas Hotel en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra